Sprzęt i akcesoria dla początkującego

/ 11 odpowiedzi
Witam !!
Jestem początkującym wędkarzem, proszę o kilka słów pomocy. W skrócie opisze co i jak. Kolega zaraził mnie tym sportem spodobało mi sie to, więc żona postanowiła mi kupic wędkę i kołowrotek na początek nie mam pojęcia jaka  jest ich nazwa ( wędki , kołowrotka) co mam jeszcze zakupić bo naprawde jestem w tej sprawie bardzo zielony. Nie wiem jakie są potrzebne haczyki spławiki. Może ktoś mi podeśle jakiś film instruktażowy. Z góry dziękuję.
kamil11269


A jak będziesz chciał łowić (spłwik, grunt spinning?)? Jakie ryby będą twoim celem? I gdzie będziesz wędkował? (2013/04/06 11:04)

lasvegas


Tak jak napisał Kamil-określ na jakiej wodzie (rzeka,jezioro,staw) chcesz wędkować i jaką metodą.Napisz też jaki to kij i kołowrotek,nazwy,rozmiary i modele są opisane.Pozdrawiam (2013/04/06 11:38)

Grzesiek75


Na początku powinieneś udac się do księgarni i kupic jakieś książki na temat wędkarstwa  a także czasopisma typu ww, wędkarz polski itd, czytając na pewno już bedziesz miał jakieś wyobrażenie na temat metod połowu, sprzętu , ryb, wtedy napewno będzie ci łatwiej zacząc. Pozdrawiam. (2013/04/06 13:47)

rysiek38


Ja bym Ci radził poznać jakiegoś doświadczonego wędkarza i z nim zaczynać bo niestety do naszych fachowych czasopism też wdarła się komerccja i polecany i reklamowany sprzęt czasem nie jest wart nawet tego by go zanieść do domu a co dopiero ryzykować wyjazd z nim na ryby (przykłady na własnej skórze;wszystko POLECANE-pokrowiec po trzech wypadach stracił zamek,spin nawalił w pierwszy dzien na 5-ciu gramach,kołowrotek nie powiem sluży ale na żyłce ponad 25-reszte wciąga pod rolke) (2013/04/06 16:02)

Cochise