Sprzęt dla początkującego wędkarza

/ 6 odpowiedzi
Witam.
Jestem początkującym wędkarzem trochę łowiłem jak bylem młodszy później przestałem... w tym roku odświeżyłem swoje stare piękne hobby i postanowiłem wrocic do tego na dobre. W związku z tym proszę kolegów po fachu o radę w doborze sprzętu, w który chce zainwestowac ponieważ no mojej wędce starej(prosta wędeczka z jakiejś promocji w markecie niemieckim) wyczuwam dyskomfort i już swoje odsłużyła. Podpowiedzcie jaki sprzęt kupic i jakich firm najlepiej. Mam przeznaczone na to tak do 500 - 600zł bo chciałbym kupic na początek dwa zestawy jeden do metody gruntowej a drugi do spławikowania z tym, że odpada bolonka i raczej będę łowił blisko brzegu wiec nie koniecznie też musi to byc coś do odległościówki, w 99% będą to łowiska komercyjne i jeziorka. Myślałem nad jakimś feederkiem i może match'em. Jednak nieoceniona w wyborze będzie wasza opinia i wskazówki więc prosze piszcie ile możecie :) na temat zestawów jakie byście mi zaproponowali i dokładnych ich parametrów. Im więcej opini tym lepiej. Z góry serdecznie wszystkim dziękuję i życzę powodzenia na łowiskach.
wedkarz90


Jeśli chodzi o feedery to polecił bym firmę Mistral lub fuji. co
do odległościówek to z Mikado seria sensi dużo osób chwali tą firmę. (2010/11/21 23:49)

baloonstyle


W kwestii feederów to na początek polecam jaxony eternium sam używam i naprawdę są super za nie duże pieniądze. (2010/11/22 09:27)

perek


dodam jeszcze że zastanawiam się nad czymś z konger carbomaxx tele ale dokładnie nie wiem które , a już w ogóle jaki  kołowrotek do tego. (2013/08/11 21:34)

Draq


Z tanich kołowrotków mogę Ci polecić kołowrotek Mistrall Hornet. Kupiłem bo na początku swojej przygody wędkarskie. Mimo swojej ceny( jakieś 45zł) to jest na prawdę dobry. Wytrzymuje sporo i ma dobry hamulec. Byłem z niego zadowolony, łowiłem 2sezony i mam go do dzisiaj-nadal działa. (2013/08/11 21:39)

perek