Zaloguj się do konta

Spro passion 720 - allegro.pl

utworzono: 2012/08/07 17:09
PPucek

Witam Wszystkich. Potrzebuje namiary na  osobę sprzedającą na allegro.pl kołowrotki Spro passion 720 + szpula w cenie 120zł (jeżeli mnie pamięć nie myli).  Oferty widziałem jakieś 2-3 mies temu.





[2012-08-07 17:09]

Keyboard225

Jakieś 2 miesiące temu kupowałem dokładnie tą wielkość passiona + dodatkową szpulę razem za ok 120 zł na Allegro nazwa allegrowicza to 42sun4. Przesyłka listem priorytetowym doszła w 3 dni.

[2012-08-07 18:33]

Keyboard225

Nie umiem edytować posta. To link do aukcji.
http://allegro.pl/spro-passion-720-fd-i2539118496.html
[2012-08-07 18:36]

PPucek

Super. Dzieki wielkie za info.
[2012-08-07 18:54]

szczawik1984

Kupujecie to????
A jaka macie kartę gwarancyjną? Wydaną przez firmę Expert czy jakąś inną?
Na stronie oficjalnego dystrybutora SPRO na rynek polski jest komunikat:

Szanowni Państwo !

Z  powodu  rozprowadzania na  terenie kraju  sprzętu  SPRO przez  podmioty nie  będące
oficjalnym    przedstawicielem  w/w  firmy,
a  także  z  powtarzającymi   się przypadkami  przysyłania  nam  do  naprawy  sprzętu
nie  posiadającego  oryginalnych kart  gwarancyjnych  informujemy, że  taki  sprzęt  będzie 
odsyłany  bez  dokonania  naprawy.
                 W  trosce  o  naszych  klientów – aby  zapewnić  ciągły dostęp  do oryginalnych 
części, także  po  okresie  gwarancyjnym -  dołączamy  do rozprowadzanych  przez nas  wędek  i 
kołowrotków   karty  gwarancyjne. Tylko  one  wraz  z   załączonym  dowodem  zakupu  są  podstawą 
do  bezpłatnej  naprawy  w  okresie  gwarancyjnym.  Wszelkie  kserowane, przerabiane  lub 
wystawiane  tzw. „karty  zastępcze”  nie  będą   przez nas  honorowane. Jednocześnie, ze  względu
na   ograniczony  dostęp  do  oryginalnych części  zamiennych  prosimy  o przysyłanie  do  naprawy
pogwarancyjnej  tylko  sprzętu  zakupionego  poprzez  nasz  kanał  dystrybucji.
              Priorytetem  firmy  jest  zadowolenie  naszych  klientów. Wobec powyższego,
dostarczenie do  naprawy  sprzętu  w  oryginalnym  opakowaniu  -  z  naszą  etykietą -
i/lub  kartą  z zakończonym  terminem  ochrony  gwarancyjnej  jest  dla  nas   informacją
iż  sprzęt  został  zakupiony   w  naszej  firmie  i  jest  impulsem  do  wykonania  zlecenia
 w  pierwszej  kolejności  w  oparciu  o najwyższe  normy.

                                                                                  z poważaniem

                                                                            serwis  FPH  EXPERT


Ja osobiście bym się teraz nad tym zastanowił.
  [2012-08-07 20:22]

arto

Kupujecie to????
A jaka macie kartę gwarancyjną? Wydaną przez firmę Expert czy jakąś inną?
Na stronie oficjalnego dystrybutora SPRO na rynek polski jest komunikat:

Szanowni Państwo !

Z  powodu  rozprowadzania na  terenie kraju  sprzętu  SPRO przez  podmioty nie  będące
oficjalnym    przedstawicielem  w/w  firmy,
a  także  z  powtarzającymi   się przypadkami  przysyłania  nam  do  naprawy  sprzętu
nie  posiadającego  oryginalnych kart  gwarancyjnych  informujemy, że  taki  sprzęt  będzie 
odsyłany  bez  dokonania  naprawy.
                 W  trosce  o  naszych  klientów – aby  zapewnić  ciągły dostęp  do oryginalnych 
części, także  po  okresie  gwarancyjnym -  dołączamy  do rozprowadzanych  przez nas  wędek  i 
kołowrotków   karty  gwarancyjne. Tylko  one  wraz  z   załączonym  dowodem  zakupu  są  podstawą 
do  bezpłatnej  naprawy  w  okresie  gwarancyjnym.  Wszelkie  kserowane, przerabiane  lub 
wystawiane  tzw. „karty  zastępcze”  nie  będą   przez nas  honorowane. Jednocześnie, ze  względu
na   ograniczony  dostęp  do  oryginalnych części  zamiennych  prosimy  o przysyłanie  do  naprawy
pogwarancyjnej  tylko  sprzętu  zakupionego  poprzez  nasz  kanał  dystrybucji.
              Priorytetem  firmy  jest  zadowolenie  naszych  klientów. Wobec powyższego,
dostarczenie do  naprawy  sprzętu  w  oryginalnym  opakowaniu  -  z  naszą  etykietą -
i/lub  kartą  z zakończonym  terminem  ochrony  gwarancyjnej  jest  dla  nas   informacją
iż  sprzęt  został  zakupiony   w  naszej  firmie  i  jest  impulsem  do  wykonania  zlecenia
 w  pierwszej  kolejności  w  oparciu  o najwyższe  normy.

                                                                                  z poważaniem

                                                                            serwis  FPH  EXPERT


Ja osobiście bym się teraz nad tym zastanowił.
 
witam spotkaliście się z sytuacją naprawy kołowrotka Spro zakupionego bez gwarancji firmy EXPERT

[2013-11-26 22:29]

wuran

Firma FPH Expert nie ma prawa odmówić naprawy sprzętu jeśli powołamy się na niezgodność towaru z umową. Prawda jest, że gwarancja może narzucać dodatkowe warunki wyłączające odpowiedzialność producenta ale korzystanie z "niezgodności towaru z umową" zobowiązuje producenta do wymiany sprzętu na zgodny z umowa i nie ma znaczenia kanał dystrybucji. Trzeba mieć dowód zakupu i to jest podstawa no i produkt musi być oryginalny. Do tego zawsze możemy wysłać towar do sprzedawcy i to on musi realizować wystawiona przez siebie gwarancję.
[2013-11-27 09:21]

arto

witam, kołowrotek będący na gwarancji wysłamy do sklepu w którym go kupiliśmy,sklep wysyła do serwisu.Co w sytuacji gdy kołowrotek jest po gwarancji i pochodzi z innego zródła dystrybucji niż EXPERT. Tak jak napisałeś EXPERT powinien odpłatnie serwisować Spro bezwzględu w jaki sposób dotarły do polski, oby były orginalne no i dowód zakupu ale mają to gdzieś.Sa sklepy wędkarskie w których sprzedaje się Spro nie pochodzące od EXPERT i mają 24 miesiące gwarancji ciekaw jestem jak z serwisowaniem ? [2013-11-27 20:37]

szymbor

rozmiar 720 jakim jest odpowiednikiem wielkości (chodzi czy to jest 1000, 2000,2500), bo przymierzam się do zakupu ale nie miałem z tymi młynkami do czynienia a interesuje mnie wielkość w przedziale 1000-2000 .... z góry dzięki za odpowiedź [2015-01-31 16:17]

ryukon1975

720

7 - ilość łożysk

20 = 2000

[2015-01-31 16:24]

szymbor

Dzieki za szybka odpowiedź :) [2015-01-31 16:37]

25 maja 2018 roku wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies



Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez wedkuje.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Hoblo Sp z o.o.,Warszawa 02-761, ul. Cypryjska 2G

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w „Polityce prywatności”

Ustawienia