Sprawdzone woblery kleniowe
utworzono: 2012/01/19 16:54
Kolego po kiju Ja na klenia używam tiny małego o długości 3cm.Jak narazie mnie nie zawiódł.Polecam!!No i połamania na dużym kleniu [2012-06-13 09:53]
Kolego po kiju Ja na klenia używam tiny małego o długości 3cm.Jak narazie mnie nie zawiódł.Polecam!!No i połamania na dużym kleniu
Oczywiście odczepiam kotwice na środku i zostawiam tylko tylnią ponieważ kotwice zaczepiają się o siebie [2012-06-13 09:59]
Nie mam dużego doświadczenia w połowie kleni bo dopiero zaczynam, ale brały mi na woblery dorado invader 4cm tonący w kolorze pstrąga (TR) oraz salmo tiny tonące lub pływające. Łowię w płytkich łowiskach, pozdro.
[2012-08-19 17:44]
Witam Kolegów z wedkuje.pl. Sporo wody upłynęło od mojej ostatniej wizyty na tym portalu.. Pewnie nawet już mnie nie pamiętacie.
Dzisiaj chciałbym odświeżyć ten wątek.
Ja nie jestem zwolennikiem masówek. Bardziej sprawdzają mi się wyroby naszych rękodzielników. A trzeba przyznać że mamy nie byle jakich.
Ostatnie lata kuszę klenie głownie na smużaki. Te widowiskowe wyjścia do przynęty (fakt, często nietrafione) wciągnęły mnie na maxa.
Moje sprawdzone kilerki to lipowe bromby i chrabąszcze A.Lipińskiego, żuki D.Mleczki , mrówy Tomi 101 itp. Fakt, przynęty te, nie są już łatwo dostepne a co za tym idzie do tanich nie należą.
Ale warto je mieć w pudełku kleniowym.
Naprawdę polecam!!
[2018-12-01 19:03]
Salmo Lil'Bug! Na tego żuczka złowiłem tej jesieni mojego pierwszego klenia. Niestety do "wymiaru" zabrakło 2,5cm więc nawet nie ma fotki. [2018-12-01 20:22]
Salmo Lil'Bug! Na tego żuczka złowiłem tej jesieni mojego pierwszego klenia. Niestety do "wymiaru" zabrakło 2,5cm więc nawet nie ma fotki.
W przyszłym sezonie wypróbuj żuki PVB. Paweł jest dostępny na fejsie. Przez zimę pewnie coś wystuga. Nie są drogie. [2018-12-01 20:31]
Mnie się ten sprawdził na kleniach. Małe klenie i okonki, zamiast za ogon, łapały za skrzydełko ale takie 30+ to chciały zjeść całego. [2018-12-02 13:25]