Zaloguj się do konta

Sposoby na amura i karpia

utworzono: 2012/07/04 21:00
Mieszko789

Witam. Za tydzien planuje wypad na rybki. Na ten oto zbiornik.
http://www.lowiskawedkarskie.pl/187,stawy_wola_chorzelowska.html

Chciałbym połowic przede wszystkim karpie i amury. Jestem początkującym wędkarzem.Łapie na feederka Mikado 360/100. Chciałbym prosić o pomoc. Na jaką zanęte mam łapać aby raczej mała ryba nie podchodziła. Co dodać do zanęty i na jaką przynęte łowić (na pewno nie kulki). Z góry dziękuje.

Na marginesie czy łowiliście kiedyś amury na sałatę.?
[2012-07-04 21:00]

Nie wiem czemu nie na klulki proteinowe ale mozesz sprobowac tez pelletu. Mozesz dodac zmielone kulki do zanety i sprobowac lapac na pellet. Jednak widze ze lapiesz na feederka wiec standardowa kukurydza odpada i lepiej zalozyc siatke nierozpuszczalna ktora napelnisz ziarnami, mielonka, szprotka, tunczykiem lub robakami. Zakladasz ja normalnie na wlos jak kulki proteinowe czy pellet. Kiedys lapalem na salate amury, na sliwke i na zielsko ktore roslo w wodzie ale to sprawdza sie na dzikiej wodzie nie na stawach hodowlanych. [2012-07-04 20:40]

czesio82

na sałatę nie łowiłem ale na śliwki z kompotu owszem

[2012-07-05 17:09]

rolo81

witam sałata się sprawdza ale drobna ryba skubie ją powiem ci że kuku i mirabelka {żółta śliwka} to 2 przynęty na które łowię najczęściej na kuku do zanęty dodawałem anyżu i mam w osobnym pojemniku kuku posypaną anyżem którą zakładam na włosa kuku oczywiście parzona i taką też nęcę
[2012-07-05 17:23]

fishmajster

witam jestem poczatkujacyym wedkarzem czy jak lowie na kulki ( nano baits) czy musze cos dawac na sprezyne zanetowa??
[2013-08-05 21:27]

Sebek302