Sposoby na amura i karpia

/ 5 odpowiedzi
Witam. Za tydzien planuje wypad na rybki. Na ten oto zbiornik.
http://www.lowiskawedkarskie.pl/187,stawy_wola_chorzelowska.html

Chciałbym połowic przede wszystkim karpie i amury. Jestem początkującym wędkarzem.Łapie na feederka Mikado 360/100. Chciałbym prosić o pomoc. Na jaką zanęte mam łapać aby raczej mała ryba nie podchodziła. Co dodać do zanęty i na jaką przynęte łowić (na pewno nie kulki). Z góry dziękuje.

Na marginesie czy łowiliście kiedyś amury na sałatę.?

Podgląd zdjęć na forum dostępny jest tylko dla zalogowanych użytkowników.

u?ytkownik116198

Nie wiem czemu nie na klulki proteinowe ale mozesz sprobowac tez pelletu. Mozesz dodac zmielone kulki do zanety i sprobowac lapac na pellet. Jednak widze ze lapiesz na feederka wiec standardowa kukurydza odpada i lepiej zalozyc siatke nierozpuszczalna ktora napelnisz ziarnami, mielonka, szprotka, tunczykiem lub robakami. Zakladasz ja normalnie na wlos jak kulki proteinowe czy pellet. Kiedys lapalem na salate amury, na sliwke i na zielsko ktore roslo w wodzie ale to sprawdza sie na dzikiej wodzie nie na stawach hodowlanych. (2012/07/04 20:40)

czesio82

na sałatę nie łowiłem ale na śliwki z kompotu owszem (2012/07/05 17:09)

rolo81

witam sałata się sprawdza ale drobna ryba skubie ją powiem ci że kuku i mirabelka {żółta śliwka} to 2 przynęty na które łowię najczęściej na kuku do zanęty dodawałem anyżu i mam w osobnym pojemniku kuku posypaną anyżem którą zakładam na włosa kuku oczywiście parzona i taką też nęcę (2012/07/05 17:23)

fishmajster

witam jestem poczatkujacyym wedkarzem czy jak lowie na kulki ( nano baits) czy musze cos dawac na sprezyne zanetowa?? (2013/08/05 21:27)

Sebek302