Zaloguj się do konta

Śpiochy z pianki

utworzono: 2012/12/12 10:45
grisza-78

Witam, mam pytanko. Czy ktoś używa, lub używał spodnio-buty z pianki? Przymierzam się do zakupu takich śpioszków, ale chciałbym się upewnić, czy warto. Pozdrawiam.
[2012-12-12 10:45]

pawelz

Masz na mysli spodniobuty neoprenowe ?.
Jesli tak to mysle ze wiele osob stosuje. Na zimne pory roku przy niezbyt wielkiej aktywnosci ruchowej sa OK.
Ja w takich biegam od listopada do maja.

[2012-12-12 14:32]

Strzegom

Warto tylko musisz przy zakupie szczególnie zwrócić uwagę na długość nogawek,za krótkie rozszczelnią się w kroku.Musza być nieco większe.
[2012-12-12 17:59]

grisza-78

Czyli neoprenówki nie przepuszczają wody z zewnątrz?
[2012-12-12 21:46]

pawelz

Nie. Ale powietrza niestety tez
[2012-12-13 08:19]

ryukon1975

Masz na mysli spodniobuty neoprenowe ?.
Jesli tak to mysle ze wiele osob stosuje. Na zimne pory roku przy niezbyt wielkiej aktywnosci ruchowej sa OK.
Ja w takich biegam od listopada do maja.







Ja zaś szuka spodniobutów takich by używać je od drugiej połowy kwietnia do listopada może ktoś zna coś sprawdzonego? Czyli takie żebym się w nich nie zapocił na śmierć,w opisach oczywiście wiele jest oddychających ale z praktyką to już różnie może być.


[2012-12-13 08:34]

pawelz

Zalezy ile masz kasy. Poszukaj w jakichs marketach ze sprzetem wedkarskim zintegrowanych oddychaczy. Cena okolo 400 zl. Nigdy takich nie mialem ale widzialem w akcji i wlasciciele sobie chwalili. Co prawda nie wiem jak z trwaloscia, ale za te pieniadze chyba sie oplaca.

Jesli masz troche wiecej do wydania, tanie oddychacze i niezle sa na stronie Taimen'a. Gawlik tez ma jakies niedrogie.
[2012-12-13 08:49]

ryukon1975

Popatrzę tam,jeśli zaś chodzi o kasę to do kwietnia jeszcze czas więc kasa się znajdzie a wiadomo że lepiej dołożyć i kupić coś dobrego jak wyrzucić kasę w błoto.
[2012-12-13 08:55]

J-A-C-E-K

Myślę, że to jest to czego szukasz,

http://fishing-test.pl/odzie-i-obuwie-wdkarskie/19-odzie-i-obuwie/437-spodniobuty-caperlan-classic-respi

w nich sie na pewno nie zapocisz.

[2012-12-13 09:12]

grisza-78

Myślę, że to jest to czego szukasz,

http://fishing-test.pl/odzie-i-obuwie-wdkarskie/19-odzie-i-obuwie/437-spodniobuty-caperlan-classic-respi

w nich sie na pewno nie zapocisz.


Dzięki Jacek, pomyślę o tych butach.
[2012-12-20 10:34]

Jacoslaw

Cześć.

Od października do końca maja brodzę w takich http://allegro.pl/extreme-5mm-wodery-neoprenowe-stellpower-red-dam-i2859761535.html
latem zaś http://allegro.pl/wodery-oddychajace-buty-do-brodzenia-dam-44-45-i2875299236.html
Te letnie można kupić 200zł taniej bez butów i zastosować jakieś własne szybkoschnące.

Z czystym sumieniem polecam. Nigdy nie zmarzłem ani nie przegrzałem się. Co ważne - również nie zmokłem w środku :)
[2012-12-23 09:39]

covent

Cześć.

Od października do końca maja brodzę w takich http://allegro.pl/extreme-5mm-wodery-neoprenowe-stellpower-red-dam-i2859761535.html
latem zaś http://allegro.pl/wodery-oddychajace-buty-do-brodzenia-dam-44-45-i2875299236.html
Te letnie można kupić 200zł taniej bez butów i zastosować jakieś własne szybkoschnące.

Z czystym sumieniem polecam. Nigdy nie zmarzłem ani nie przegrzałem się. Co ważne - również nie zmokłem w środku :)


Są inne kolory ? Czerwony trochę oczojebny


[2012-12-23 10:21]

grisza-78

Cześć.

Od października do końca maja brodzę w takich http://allegro.pl/extreme-5mm-wodery-neoprenowe-stellpower-red-dam-i2859761535.html
latem zaś http://allegro.pl/wodery-oddychajace-buty-do-brodzenia-dam-44-45-i2875299236.html
Te letnie można kupić 200zł taniej bez butów i zastosować jakieś własne szybkoschnące.

Z czystym sumieniem polecam. Nigdy nie zmarzłem ani nie przegrzałem się. Co ważne - również nie zmokłem w środku :)

Z pewnością są dobre,tylko cena niestety nie w moim zasięgu.
[2012-12-23 10:43]

covent

Panowie potrzebuję dorady, chcę kupić nowe  spodniobuty ale z racji, ze w mojej mieścinie nie ma szans na zakup a nawet na przymierzenie, musze kupić na necie. Problem mam  z dobraniem rozmiaru. Sprzedawcy rzadko kiedy podają dokładne wymiary i często nie podają nr buta. Może ktoś będzie wstanie zasugerować mi jak rozmiar będzie ok

Wzrost 175 , nr buta 42-43, szczupły. Chciałbym aby neopreny były ciutkę za dużo aby można było się swobodnie w nich poruszac i ewentualnie ciepło się pod nie ubrać . DAM-y powyżej cytowane byłyby dla mnie ok ale podany jest tylko rozmiar 41-42 a to niewiele mówi w praktyce

[2013-01-20 12:35]

pawelz

No masz maly problem. Przy tym wzroscie i rozmiarze buta szelki bedziesz zakladal na ....uszy :).
Mowie powaznie. Przerobilem wiele neoprenow i niestety te z dolnaj polki (ponizej 400-500 zl) maja to do siebie, ze jesli but pasuje to spodnie koncza sie pod broda, albo dowrotnie, jesli spodnie OK to stopa nie wlazi.
Nie jestem jakis niemiarowy :).
Mam 183 cm , waze 85 kg i mam buta 44. I za cholere nie moge dobrac dobrej rozmiarowki neoprenow. Co innego oddychacze SIMMS'a. Tam mozna dobrac idealnie. Przypuszczam ze Orvis, Vision tez maja podobnie. No ale jak pamietam to neopreny SIMMS'a to koszt ok 700 zl (jesli jeszcze robia).
[2013-01-21 10:52]

covent

To mnie nie pocieszyłeś, tego niestety się spodziewałem. Poprad, Dunajec ciepły nie jest i musze mieć coś ciepłego a chwilowo raczej nie wydam pod 1000 na idealne neporeny. Szukam po necie gdzie się da ale kiepsko. Jaka jest faktycznie różnica między neprenem 4 a 5 mm, czuć to faktycznie? [2013-01-21 15:49]

pawelz

Poprzednie neopreny to byly 5mm. Teraz mam 4 mm. Roznica jest zauwazalna. Ale jako calosezonowe, wziolbym 4mm. Latem w 5-tkach mozna sie zagotowac. A zima wystarczy cieplejszy polar plus dobra bielizna pod 4mm.
[2013-01-22 09:56]

covent

Cenna uwaga bo 4mm jest sporo większy wybór. [2013-01-23 11:15]

25 maja 2018 roku wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies



Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez wedkuje.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Hoblo Sp z o.o.,Warszawa 02-761, ul. Cypryjska 2G

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w „Polityce prywatności”

Ustawienia