Spinning sandaczowo-szczupakowy

/ 6 odpowiedzi

witam moze temat wyda sie juz oklepany ale potrzebowal bym porady w doborze kija zaznacze ze ma to byc kij sandaczowo-szczupakowy i moge przeznaczyc na niego ok 1100zl myslalem nad st.croix a moze dac sobie zrobic pod zamowienie nie moge sie zdecydowac ?

Marabut

Cześć.

Wreszcie na tym portalu mogę pogadać na temat wędki wysokiej klasy. Jak wiesz wędek uniwersalnych nie ma. Więc napisz proszę nad którym modelem st croix się zastanawiasz.

Pozdro Piotrek

(2010/01/05 20:29)

karoltsu1

Podaj więcej danych odnośnie wymarzonej St.Crox-czy będzie do blach,woblerów,jerkow-gdyż wiąże się to z gramatura.Do spinu z brzegu,z lodzi-jego długość.Rodzaj uchwytu-pod multiplikator,czy spinowy?Jakiej konkretnie akcji,ugięcia-pod żyłkę,plecionkę? (2010/01/05 22:36)

grzegorz5553

z modelem jest maly problem bo jest tego tyle ze az glowa boli a ja jestem w tym zielony a chce sie przesiasc na cos konkretnego poslugiwalem sie dotuchczas sandaczowa wklejanka dragona 7-28g i bylem zadowolony ale poznalem niedawno wedkarza ktory lowil st.croix avid powiem tyle ze nie ma co porownywac wedka mazenie

(2010/01/06 16:09)

grzegorz5553

lowie prawie zawsze z brzego i na gumy potrzebny jest mi kij dalekiego zasiegu :) poniewaz wiekszosc bran jest w duzej odleglosci od brzegu a tam gdzie wedkuje jest zakaz plywania  kij zatem musi byc bardzo mocny poniewaz uparlem sie na lowienie sandaczy ale trafia sie tez ladny okon dlatego powinien byc i czuly (2010/01/06 16:26)

Marabut