Spinning w Krakowie na Wiśle

/ 5 odpowiedzi
Witajcie,
Jestem bardzo początkującym wędkarzem, spininguje od pół roku. Największy okaz jaki złapałem to szczupak 53 cm. Ogólnie łowię w okolicach Kielc, ale studiuje w Krakowie. Wybrałem się ostatnio na Wisłe w okolicy Małego Płaszowa. Grasują tam piękne okazy, ale nie wiem jak je złapać...;) Jeśli mogli byście mi doradzić jakie przynęty na drapieżnika pływającego w Naszej Królowej. Głównie nastawiam się na szczupaki.
Będę wdzięczny za wszelkie pomocne komentarze.
Pozdrawiam
artur-adamiec

Witajcie,
Jestem bardzo początkującym wędkarzem, spininguje od pół roku. Największy okaz jaki złapałem to szczupak 53 cm. Ogólnie łowię w okolicach Kielc, ale studiuje w Krakowie. Wybrałem się ostatnio na Wisłe w okolicy Małego Płaszowa. Grasują tam piękne okazy, ale nie wiem jak je złapać...;) Jeśli mogli byście mi doradzić jakie przynęty na drapieżnika pływającego w Naszej Królowej. Głównie nastawiam się na szczupaki.
Pozdrawiam

Nikt? Nic?
(2012/08/31 13:36)

JOPEK1971

Witajcie,
Pozdrawiam

Nikt? Nic?
Witaj kolego,popróbuj na gumy relaxa,łów tam gdzie zwalnia woda,choc nie ma reguł,zacznij od napływu ostrogi(główki)tam jest spadek wypłukany.szczupak nie lubi szybkiego nurtu,"klatki" to jedne z lepszych miejsc na tego łobuza;-)))

(2012/08/31 16:03)

artur-adamiec

Dziękuje bardzo za poradę. A znasz może jakieś konkretne (oczywiście Twoim zdaniem) najbardziej łowne na tym odcinku wisły gumy? Czy powinny to być kopytka, twistery a może jeszcze coś innego?

Jeśli ktoś zna ten konkretny odcinek rzeki (tj.okolice małego płaszowa) to proszę o podpowiedzi.

Z góry dzięki (2012/08/31 16:47)

JOPEK1971

Dziękuje bardzo za poradę. A znasz może jakieś konkretne (oczywiście Twoim zdaniem) najbardziej łowne na tym odcinku wisły gumy? Czy powinny to być kopytka, twistery a może jeszcze coś innego?

Jeśli ktoś zna ten konkretny odcinek rzeki (tj.okolice małego płaszowa) to proszę o podpowiedzi.

Z góry dzięki