Spinning w grudniu - porady.

/ 11 odpowiedzi
Witam serdecznie wszystkich wędkarzy - życzę na wstępie Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku - połamania kija i rekordowych okazów.Mam pytanie - Czy warto pod koniec grudnia (po świętach a przed Nowym Rokiem) udać się ze spinningiem na Wisłę?Zamierzam  łowić na główce przy obecnym stanie wody 7-10m (Wisłą między Płockiem a Wyszogrodem).Nie wiem czy się opłaca, jestem początkującym wędkarzem i przygodę ze spinningiem zacząłem w tym roku. co mogę teraz złapać? Na co? Gdzie? Kupiłem sobie niedawno wędzisko 2.10 cw. 10-30g MIKADO MLT MEDIUM SPIN, posiadam też lżejszy kij 2.70 YORK EAGLE cw 3-18g.Kołowrotki (do pierwszej wędki) MIKADO 3005 Golden Bay (do drugiej) MISTRAL 2500 Spider SXZastanawiam się również nad wyborem żyłka czy plecionka? (każdy ma inne zdanie, ale chce rozpatrzeć wszystkie możliwości)Proszę o pomoc gdyż formalnie sezon zakończyłem, ale z chęcią nad wodę bym się przeszedł, oczywiście nie na próżno ;).Z góry dzięki i wesołych Świąt.  
Draq


Ja bym odpuścił. Jak będzie mróz to co 2-3 rzuty trzeba przelotki rozmrażać, a to jest denerwujące. Dajmy rybkom odpocząć i się wytrzeć. (2011/12/23 21:02)

bednar14


Nie odpuszczaj wystarczy nawet godzinka nad wodą a rybkę można złapać.Ja nastawił bym się na sandacza wybrał bym mocniejsze wędzisko. (2011/12/23 21:16)

irex


To ładną głębokość ma u Ciebie Wisła.Teraz właśnie w takich dołach trzyma się sandacz i nie tylko.Można trafić na rekordowy okaz ryby.Kijek 2.10 trochę za krótki do łowienia z brzegu,to dobra długość na łódkę ale jak dasz radę wykonać odpowiednio dalekie rzuty to próbuj bo to ostatni gwizdek przed ochroną.Użyj raczej plecionki,bo mocniejsza i przenosi na kij brania ryby. (2011/12/23 21:17)

czapliniaczek1997