Spinning pstrągowy na wody stojące

/ 8 odpowiedzi
Witam! Dzisiaj byłem na rybach na spławiki i przez przypadek złowiłem na białe robaki pstrąga 40 cm. Łapałem na odległościówki. Przy okazji wziął na nową wędkę która pięknie się wygieła a gdy ryba robiła odjazdy nowy kołowrotek oddawał żyłkę. Zapisałem się do koła wędkarskiego w którym dwa stawy zarybiane są miedzy innymi pstrągiem. Dzisiaj na stawie pojawiło się wielu spiningistów łapiących tą piękną rybę. Jestem zielony w metodzie spining. Chcę kupić spining i kołowrotek tak do kwoty 350 zł. Upatrzyłem sobie nowy spining Konger Dynamix 2,70 o c.w. 5-20 gram który jest wyposażony w uchwyt Fuji DPS oraz przelotki Fuji Hardloy i kosztuje około 160 zł, oraz kołowrotek "Daiwa Megaforce 2500 A" który można kupić za 180 zł. Kij Dynamix jak i kołowrotek Daiwa mają niebieskie elementy co ładnie wygląda. Proszę o opinię czy taki spining o takim c.w. wystarczy czy szukać coś innego? Jest też model 2,70 o c.w. 10-30 gram! Jak się sprawuje taki kołowrotek? Proszę o pomoc i wasze opinie!
zbyszekrzepka

Cześć ja mam kongera aviatora 2.80 ul do 10g i spokojnie da radę.10/30 to już do cięższego spinu (2016/04/13 22:27)

SlawekNikt

Kupiłem kiedyś dwie wędki konger, około 10 lat temu. Niestety nie pamiętam jakie to były modele, ale ... jedną wymieniłem już w sklepie podczas odbioru, złamana czy też zgnieciona szczytówka, nie wiem, co ciekawe taką mi sprzedawca dał w pokrowcu, dobrze, że sprawdziłem. A drugą jakis czas później reklamowałem też z powodu złamania szczytówki. Jednak jak patrzę kolego dragon1981 na te wędziska polecane przez Ciebie to widzę, że od tamtej pory wiele się zmieniło i się zastanawiam czy może by nie zmieć kierunku i nie zakupić tego dynamixa bo w niedługim czasie zapewne jakąś wędkę do spinningu kupię. Dobre komponenty w stosunku do ceny. Ciekawe jak te wędki będą się sprawdzać ? (2016/04/14 11:58)

feder81