Zaloguj się do konta

Spinning dla zielonego wędkarza

utworzono: 2014/03/25 23:29
MrKoperek

Witam.Jestem początkującym wędkarzem pragnącym poznać tajniki wędkowania.Ostatnimi czasy zakupiłem sobie owe przedmioty składające się na moją wędkę :
- Wędzisko: Konger Virago spinn 240/25g-Kołowrotek: Shimano Sienna 2500 FD 
Moje pytanie jest następujące :
Czy podany sprzęt do wędkowania wystarczy na jakiś dłuższy okres czasu i czy w ogóle wytrzyma moje ,,chaotyczne'' wyprawy nad wodę.
Chciałbym oczywiście zaznaczyć że zakupiłem potrzebny osprzęt do tego sportu.  [2014-03-25 23:29]

baits

nie szukaj odpowiedzi na które nikt Ci nie odpowie,sam odpowiesz sobie po jakims czasie, ile ten sprzet wytrzymał Twojego "chaotycznego" łowienia.. a co to wogóle jest?? jakaś nowa technika połowu?domyślam sie że jesteś młodym człowiekiem,posłuchaj nie zadawaj głupich pytań,kupiłeś sprzęcik i super,zacznij łowić zamiast sie zastanawiać na jak długo Ci starczy.jest tez inna opcja,wcale z niego nie korzystaj to posłuzy nawet Twoim wnukom.Temat uważam za zamkniety. [2014-03-25 23:46]

MrKoperek

Wybacz ale może źle zinterpretowałem moje pytanie. Chodziło mi o opinie na temat mojego sprzętu. Aha i jeszcze jedno uwierz mi jestem młodym wędkarzem mam <16 lat.  [2014-03-25 23:49]

Jakub Woś

Podstawowe pytania, co chcesz łowić na co chcesz łowić i gdzie chcesz łowic?
[2014-03-25 23:53]

baits

opini trzeba było zasiegnąć w sklepie przy kupnie, lub w sieci na milionach wątków na ten temat.jeżeli liczysz na fajerwerki na temat sprzętu który kupiłeś to ich nie bedzie i to tyle.w wędkarstwie wskazana jest samodzielność wiec spróbuj być samodzielny i sam oceń w PRAKTYCE czy jesteś zadowolony czy nie. [2014-03-25 23:57]

MrKoperek

Łowić chcę na sztuczne przynęty głównie okonie i lipienie.