Zaloguj się do konta

Spining na sandacza do 300zł

utworzono: 2013/06/26 09:09
kuba81

Witam,

Wiem, jest wiele takich watkow na forum, ale...

Szukam spiningu na sandacza. lowie gumami 7- 12cm, główki do 15g max, najczesciej 8, 10-12g. Lowie z lodzi, ale to tylko od czerwca do pazdziernika, pozniej z brzegu. chodzi mi o dosc szybkiego kija, ale czulego, na co zwrocilem uwage to dlugi dolnik przeszkadza mi na lodzi. jesli chodzi o dlugosc to pewnie cos w granicy 220- 240- max 270 cm. Gramatura? no wlasnie, wydaje mi sie ze kijek 5-25 móglby  byc troszke za miekki dla mnie, moze 7-28? wedeczka powinna byc lekka, bo nie jestem gosciem sporych rozmiarow, a na spina chodze praktycznie codziennie.

lowilem na robinson diaflex 5-23 fajny, ale chyba ciutke za miekki dla mnie, moglbym miec problem z zapieciem, no i chyba nie zmieszcze sie ok 300 zł.

znalazlem kilka kijkow:

DAIWA EXCELER JIGGER 2.40m 5-25g
OKUMA BLACK ROCK 2.18m 7-28g
MIKADO INAZUMA FLASH ZANDER 2,4m/30g

Bajbardziej jestem ciekaw tego Black Rock'a.

Z góry dziękuję za rady
[2013-06-26 09:09]

esox61

No właśnie ten Black Rock i mnie intryguje. Ja używam taniego Kongera Tiger Cross Maxx do 25g 2,7m i jak dla mnie jest za sztywny do przynęt na główkach 7-12g. Drugim kijem jest Jaxon New expert Jig do 17g 2,7m i nim łowi mi się genialnie a łowię z pontonu na jeziorach (w rzece Warcie ciężko o wymiarowego smoka). Ponieważ nie podbijam przynęt kołowrotkiem tylko kijem to ta długość jest wg moich doświadczeń z jeziorowymi sandałami niezbędnym minimum a kol prezes łowi nawet 3m Jaxonem i to z sukcesami nie gorszymi niż moje. Długim kijem możemy tak balansować przynętą że i opad wolniejszy być może i przy trolingu ciekawe efekty się uzyskuje gdy puścimy gumę na dno a potem kij w górę i wolno odciągamy przynętę od dna -działa :) [2013-06-26 14:08]

mario84

Witam doradził bym Ci inazume mam ale w jednym kawałku x plode zander 215. łowię z brzegu jak i z łodzi bardzo lekki szybki kijek  i bardzo wygodny uchwyt i cenowo się mieści w 300 zł polecam
[2013-06-26 22:42]

kuba81

wiem, ze sie nie miesci, ale ten mi sie podoba. nie mialem w rece, ale moglby pasowac i dolnik 27 cm. moze lepiej poczekac?

Dragon Guide Select EXECUTOR 2,45m c.w. 7-28g


Jesli chodzi o jednoczesciowy, to raczej odpada ze wzgledu na transport.


[2013-06-26 23:02]

okiem_sandacza

Witam doradził bym Ci inazume mam ale w jednym kawałku x plode zander 215. łowię z brzegu jak i z łodzi bardzo lekki szybki kijek  i bardzo wygodny uchwyt i cenowo się mieści w 300 zł polecam

POPIERAM MARIO I KŁADE PIÓRA MOICH KOGUTÓW ,ŻE TO DOBRY WYBÓR:)
[2013-07-03 23:15]

kuba81

kurde, nie wejdzie mi do auta :/

[2013-07-04 08:42]

tripod

Guide Select są dość dobre, możesz brać. Lekkie, szybkie, dobra dynamika, dość trwałe. Mam doświadczenie na Fanaticu i Boxerze. [2013-07-12 08:26]

swiety180

inazuma flash zander 2.4 30 gr na piance sam uzywam i bardzo polecam [2013-07-18 21:23]