Spining dla początkującego-wybór

/ 10 odpowiedzi
Witam...jestem początkującym wędkarzem z dwuletnim stażem...

Od tego roku chciałbym zacząć spiningować, a nie wiem jaki spining kupić???
W sklepie sprzedawca polecił mi:

Wędka SHIMANO CATANA CX 270M 10-30g

nie wiem czy to nie za sztywny kijek może lepszy byłby:

Wędka SHIMANO CATANA CX 270ML 7-21g

no i nie wiem czy to dobry wybór....

Na wędkę chcę przeznaczyć ok. 150 zł. Słyszałem że spiningi Dragona są dobre tylko nieco droższe...

Łowić będę na gumki, małe blaszki okonie no i jak się trafi to szczupaki na jeziorze i na rzece Brdzie...

Jakby ktoś jeszcze polecił by dobry kołowrotek to byłbym wdzięczny...

przemek-stawick

Catany polecam,

Sam używam wersji 240 L i jestem zadowolony. Kij jest troszkę kluchowaty ale dramatu nie ma. Co do wytrzymałości to pierwsza klasa, spokojnie wyciągnąłem na niego suma 90 cm.

Co do kołowrotka to również posłużę się jedynie tymi które używałem

Do 150 PLN poleciłbym tobie Mistrall Amundson rozmiar 1000 lub 2000. Sam mam tego tysiąca i właśnie na ten kołowrotek wyciągnąłem 90cm suma. Żyje już 4 sezon i ma się bardzo dobrze nie licząc lakieru który się wyciera zarówno ze szpuli jak i z korpusu.

z droższych mam dobre doświadczenie z Team Cormoran X-Power s-3000 (bardzo fajny kręcioł) - po kilku sezonach poddała się jedynie blaszka w nakrętce od hamulca przez co "nie cyka" przy regulowaniu. Poza tym nic nie szumi, żadnych luzów - pierwsza klasa a musiał przeżyć ciężki wiślany spinning

Poza tym posiadam Ryobi Zauber 3000 - praca na początku bardzo dobra jednak po 3 sezonach rozleciała się rączka i dostał strasznych luzów. (2014/08/05 17:17)

lasvegas

przemek-stawick napisałeś "Poza tym posiadam Ryobi Zauber 3000 - praca na początku bardzo dobra jednak po 3 sezonach rozleciała się rączka i dostał strasznych luzów."
Korbkę możesz zamówić od Team Dragon'a w rozmiarze 3000, koszt 30-40 zł pasuje jak ulał i jest bez klipsa. (2014/08/05 17:43)

lasvegas