Zaloguj się do konta

ŚMIERTELNY WYPADEK NA RYBACH :(

utworzono: 2010/09/16 09:26
82marco

http://lublin.com.pl/artykuly/pokaz/10567/swidnik,wedkarz,smiertelnie,porazony,pradem/

Szok!!! A tyle sie mówi żeby nie wędkować w pobliżu słupów wysokiego napiecia.

Kondolencje dla rodziny [*]

[2010-09-16 09:26]

kamils125

szczere wyrazy współczucia  dla rodziny kol wędkarza[*] [2010-09-16 09:45]

Jest to przykre. Lecz tak troszeczkę zastanowienia ile się mówi o tym ile ogłoszeń jest i ostrzeżeń na wędkach żeby unikać takich miejsc.

Jest to smutne lecz czy ten pan sam sobie wyroku nie dał bo mi się zdaje że tak.

Wyrazy współczucia.
[2010-09-16 09:54]

JaroDaw

Ja również współczuje, może będzie to przestrogą dla innych.
[2010-09-16 09:59]

Nie jestem elektrykiem, to nie moja dziedzina. Zatem pytam, czy jest możliwe porażenie bez dotknięcia przewodów elektrycznych?
[2010-09-16 10:02]

Dubik

Nie jestem elektrykiem, to nie moja dziedzina. Zatem pytam, czy jest możliwe porażenie bez dotknięcia przewodów elektrycznych?

nawet bardzo możliwe po prostu powstaje łuk elektryczny taki jak w spawarce inny przykłat w telewizorach kineskopowych jest trafopobielacz (czy jakoś tak sie to nazywa) on produkuje napięcie rzędu 15kV do 20kV taki luk elektryczny może skoczyć nawet do 70 cm [2010-09-16 10:28]

Lampe jest możliwe porażenie prądem bez dotknięcia drutu po przez przeskoczenie łuku elektrycznego.
Im większa jest natężenie prądu (wysokie napięcie) w przewodzie tym większe prawdopodobieństwo utworzenia się takiego łuku.Czynniki sprzyjające takim zjawiskom to spora wilgotność czyli mgła, deszcz. Te zjawiska podnoszą i tak już spore ryzyko wystąpienia takiego "przeskoku"

Były takie już przypadki że ludzie ginęli właśnie z takich przeskoków łuku elektrycznego. Nie tylko wędkarze, a było ich sporo.

[2010-09-16 10:31]