Śmierć kłusownika

/ 43 odpowiedzi
http://wmh.pl/?a=2923

No naprawdę ciekawie...

Ten wątek został zablokowany - nie możesz odpowiadać na posty

domin77


no niestety zginał człowiek(z pewnoscią cała brać wedkarska w myslach tak zyczy kazdemu kłusolowi),smierć na własne zyczenie i przez swoją głupotę i pazerność oby to zdarzenie dało do myslenia wielu innym ludziom tego pokroju (2011/06/23 21:11)

withanight88


Człowiekiem był ale zginął przez własną pazerność.  (2011/06/23 21:15)

niutek40


No cóż " kto mieczem wojuje od miecza ginie " .  (2011/06/23 21:44)

użytkownik59819


no cóż...jako człowieka szkoda, ale powinna to być przestroga dla innych że dla prądu bez różnicy ryba czy człowiek:-) (2011/06/23 21:46)

niutek40


no cóż...jako człowieka szkoda, ale powinna to być przestroga dla innych że dla prądu bez różnicy ryba czy człowiek:-)

M i to tak naprawdę to żal i szkoda jego rodziny , żony i dzieci (jeśli je miał ).On  wiedział co robi !!  (2011/06/23 22:00)

użytkownik65213


No cóż " kto mieczem wojuje od miecza ginie " . 


To powiedzenie w tym konkretnym przypadku się sprawdziło,ale to(elektryka prąd nie tyka) niestety nie. (2011/06/23 22:13)

użytkownik32263


I bardzo dobrze chamowi bo inaczej kłusola walącego na prąd nie można nazwać. Jeden chwast sam się wyrwał. (2011/06/23 22:35)

manisz45


I bardzo dobrze chamowi bo inaczej kłusola walącego na prąd nie można nazwać. Jeden chwast sam się wyrwał.
amen (2011/06/23 23:30)

FriQ


manisz45 i Tomas81 tylko pogratulować, człowiek zginął o głupie ryby a wy takie teksty, nie wiem gdzie się wychowaliście, jeszcze chwast.. Jak byście nie wiedzieli, nie obraża się zmarłych i jeszcze tak o jakieś głupie ryby.. Omg (2011/06/24 05:57)

krzys0783


Szkoda tego człowieka że wykorkował przez swoja głupote, w końcu to człowiek, z drugiej strony mniej jednego kłusola (2011/06/24 06:23)

maciek1974


przez takich jak Wy,wedkarstwo mi obrzydlo,obrzydly mi tez te oblesne ryby,powaznie.czlowiek zginal a Was to cieszy,no rewelacja,ale zastanowcie sie dlaczego on klusowal?Moze w jego regionie gdzie mieszkal,nie bylo pracy,a on moze chcial wykramic rodzine wiec znalazl sobie taki a nie inny sposob na zarabianie,moze to byla jedyna jego mozliwosc zarobkowa.puknijcie sie w te wasze glowy i zastanowcie czy kilka tych posranych,smierdzacych ryb bylo warte jego zycia.ludzie na codzien znecaja sie nad zwirzetami i to w duzo gorszy sposob,np sa u nas w Polsce debile ktorzy potrafia wywalic psa przez okno z 10 pietra i ja sie pytam za co i dlaczego taki sadyzm,a to tylko jeden przyklad na milion jakie dzieja sie w Polskim panstwie prawa,bo Polak to chyba najgorsza odmiana gatunku ludzkiego.pozdrawiam (2011/06/24 06:48)

domin77


Maciek1974 czy Ty wogóle widzisz co piszesz-oczywiscie stała się tragedia zginał człowiek,ale to co robił jest kradzieza i jest to prawnie zabronione,duzo ludzi ma cięzko a jednak nie chodza kraść  (2011/06/24 07:11)

FriQ


domin77 co z tego ze kradzież, to tylko GŁUPIE ryby.. Może każdego złodzieja zaczniemy kamieniować.. ? Albo odciąć dłoń jak w średniowieczu.. wy się zastanówcie co piszecie, to nie jest już hobby to fanatyzm, żeby cieszyć się ze śmierci człowieka przez głupie ryby, patologia i tyle. (2011/06/24 07:18)

maciek1974


chyba slepy jestes,polak wlasnie najbardziej znany na calym swiecie jest z tego ze KRADNIE i nie tylko jakies tam smierdzace ryby ale o wiele bardziej wartosciowe rzeczy i jakos nikt go odrazu za to nie zabija.zapytaj swoich kolegow wedkarzy z niemiec co mysla o narodzie polskim.moj komentarz nie byl niczym osobistym jesli chodzi o Twoja osobe,wiec nie bierz sobie tego tak do serca a ryba to tylko ryba

(2011/06/24 07:18)

użytkownik57785


@FriQ i @maciek 1974, proszę po raz kolejny o bardziej stonowane i mniej emocjonalne wypowiedzi! Narazie proszę. (2011/06/24 07:49)

maciek1974


chyba slepy jestes,polak wlasnie najbardziej znany na calym swiecie jest z tego ze KRADNIE i nie tylko jakies tam smierdzace ryby ale o wiele bardziej wartosciowe rzeczy i jakos nikt go odrazu za to nie zabija.zapytaj swoich kolegow wedkarzy z niemiec co mysla o narodzie polskim.moj komentarz nie byl niczym osobistym jesli chodzi o Twoja osobe,wiec nie bierz sobie tego tak do serca a ryba to tylko ryba



przerpaszam Panie Mastiff ale co w mojej wypowiedzi jest niestosowne czy moze to ze napisalem PRAWDE? bo jakos przeklenst tu nie widze ani nikomu nie ublizam,wiec o co chodzi? (2011/06/24 07:54)

użytkownik57785


@FriQ i @maciek 1974, proszę po raz kolejny o bardziej stonowane i mniej emocjonalne wypowiedzi! Narazie proszę.








Czytaj dokładniej i ze zrozumieniem.  (2011/06/24 08:10)

withanight88


przez takich jak Wy,wedkarstwo mi obrzydlo,obrzydly mi tez te oblesne ryby,powaznie.czlowiek zginal a Was to cieszy,no rewelacja,ale zastanowcie sie dlaczego on klusowal?Moze w jego regionie gdzie mieszkal,nie bylo pracy,a on moze chcial wykramic rodzine wiec znalazl sobie taki a nie inny sposob na zarabianie,moze to byla jedyna jego mozliwosc zarobkowa.




Wiedziałem, że jakiś samarytanin się odezwie, Wiesz co piszesz ? "Puknąłeś się zanim napisałeś?"

Jak ktoś kto niema co jeść kłusuje prądem ?:

Skąd ma łódź?

Skąd ma agregat ? - no przecież to grosze kosztuje hhhe

Skąd miał na paliwo ? - na wode to nie chodzi....

(2011/06/24 09:41)

bluehornet


Łukasz , może ten kłusol miał dofinansowanie z Unii ???!!! A propos postów @FriQ i @maciek1974 - ryby nie są wcale takie głupie - porażajaca jest tylko chciwość i głupota ludzka - niekoniecznie związana z kłusownictwem !!!
(2011/06/24 09:53)

maciek1974


no co ty nie powiesz panie moderator,chyba razem z mustiffem prowadzicie ten portal i jakos nie do konca wam sie podobaja moje wypowiedzi.Mimo to narazie jeszcze bede grzeczny,pwoeim tylko tyle ze ja akurat mam kase i jestem w stanie troche pieniazkow poswiecic by cie odnalesc i pogadac w 4 oczy,pamietaj ze na takich forach nie do konca mozesz byc pewien z kim masz doczynienia

pozdrawiam

(2011/06/24 09:56)

maciek1974


dodam jeszcze ze jesli was tak bardzo cieszy smierc czlowieka z powodu jakis tam ryb to jakimi wy jestescie ludzmi?bardzo prosze mozecie usunac mi profil,bo widze ze wasza pasja jaka jest wedkarstwo przerodzila sie w fanatyzm niczym religijny (2011/06/24 09:57)

FriQ


dodam jeszcze ze jesli was tak bardzo cieszy smierc czlowieka z powodu jakis tam ryb to jakimi wy jestescie ludzmi?bardzo prosze mozecie usunac mi profil,bo widze ze wasza pasja jaka jest wedkarstwo przerodzila sie w fanatyzm niczym religijny


Nie ma co nerwów szargać :) Oni tylko kochają ryby, kogo obchodzi śmierć człowieka, ale, że ktoś zrobił zdjęcie rybie nabitej na nóż to wielkie halo i obrońcy się odzywają. Pewnie zaraz dostanę czerwoną kartkę, za mówienie prawdy.Tak to już jest w Polsce. (2011/06/24 09:59)

bluehornet


Powyższe posty zalatują mi groźbami !!! (2011/06/24 10:00)

FriQ


Powyższe posty zalatują mi groźbami !!!

Jeżeli chodzi o mnie to nikomu nie grożę, nikogo nie mam zamiaru szukać itp. Jedynie pisze jak jest, pseudo wędkarze kochają ryby a cieszą się ze śmierci człowieka. (2011/06/24 10:02)

bluehornet


To  delikwentów włażących " świadomie " na słupy trakcji kolejowej , kradnących druty jezdne pod napięciem i przy okazji ginących przy tym bezsensowna śmiercią tez będziecie żałować - bo ja nie !!! (2011/06/24 10:04)