Sito wędkarskie i wiadro "po farbie"

/ 34 odpowiedzi
notaki


Wy amatorzy ?? Wy ???????
To ja jestem amatorski amator :-(, bo mnie wielkie okrągłe wiadra wkurzały ( strasznie dużo miejsca w aucie zajmowały, więc kupiłem prostokątne wiaderka malarskie ( po bodajże 4 zł z groszami :-((( ... wiem.. wstyd jak cholera :-( ) , i dorobiłem sobie do nich sito z kawałka siatki stalowej i kilku listewek.

Wybaczcie te wynurzenia.. ale... ale , to siedziało we mnie głęboko i musiałem to z siebie wyrzucic !
Taki wstyd... taki wstyd........ (2014/04/10 17:28)

Zibi60


Zaczyna się zwykle od wiadra po farbie, później dokupuje się sito 4 mm. Po kilku latach praktyki i niewybrednych komentarzach, kupujemy komplet wiader firmowych i trzy sita 2,3 i 4 mm. Przeciera się nie tylko zanętę, ale ziemię i glinę także, oraz oczywiście mieszankę w/w. (2014/04/10 17:39)

u?ytkownik102837


Dodam tylko że przy wyborze wiadra ważną rzeczą jest to aby nie miało żadnych nierówności i zaczepów na dnie ponieważ nasze palce mogą kiepsko znosić takie starcia. (2014/04/10 18:31)

notaki


Tak smiertelnie serio.
Każdy z nas  ( o czym juz pisalem nie raz ) ma prawo wydawać własne pieniądze na co tylko chce... na panienki, karty, wedki czy wiadra. I nikomu nic do tego.

Na marginesie tylko.. tak z obserwacji moich narciarskich stoków......
Jaki kto ma sprzet widac w kolejce do wyciagu.
Na stoku widac wyłacznie jak kto jeździ, a nie na czym jeździ. ( I zazdrość  z "kto ma lepszy sprzet" zmienia się w " jak on zapierdziela" !!! )
Parafrazując to do naszej wedkarskiej pasji:
I tak w rezultacie wędkarz oceniany będzie przez wyniki , a nie sprzęt jakiego uzywa.

Tyle w tym temacie :-) (2014/04/10 18:57)

89krzysztof



I tak w rezultacie wędkarz oceniany będzie przez wyniki , a nie sprzęt jakiego uzywa.