Silnik Wieterok 8km Wasze opinie

/ 16 odpowiedzi
Witam mam pytanko czy taki motorek nada sie do łódeczki 3,5x1,4 ??? Jestem zielony w temacie jednostek pływających i każda podpowiedz się przyda. Pozdrowionka
u?ytkownik57785


Oczywiście, bez problemu. Tylko z częściami do nich jest problem. Od Rosjan na wschodzie Polski na bazarach wiem, że można dostać. (2011/06/26 13:33)

arus


ja prawie ze wschodu do lublina mam tylko 100 a taki zabytek leży u znajomego w garazu i pleśnieje (2011/06/26 13:42)

u?ytkownik57785


ja prawie ze wschodu do lublina mam tylko 100 a taki zabytek leży u znajomego w garazu i pleśnieje





To bierz. Bardzo mocne silniki. Swego czasu WOPR na większości motorówek "Cameo" i skuterów miał te napędy. Zawsze tylko miej zapasowe kliny mosiężne do śruby, bo lubi zrywać. (2011/06/26 13:45)

arus


Tak też zrobię. dzięki Maciek za szybką odpowiedż. Z żartow mam łodeczke i do tego jeszcze silnik a mówią ze marzenia się nie spełniają HEHE (2011/06/26 13:52)

robert783


czesc kolego ja na tym rusku pływałem po wiśle i łajbe miałem długosci 5.20 i super sie sprawował takze zapinaj motor i na wode pozdrawiam  (2011/06/26 13:54)

u?ytkownik57785


Tylko pamiętaj mieszać olej do paliwa. Najlepiej Mixol. Chociaż inne oleje ten kombajn też przetrawi. (2011/06/26 14:02)

arus


Co nagle to po diable Wisełka to kiedyś na początek bajorka to dopiero poczatki przygody z pływaniem . A mówia że wędkarstwo to tani sport. Czytałem coś o zarzucaniu (zalewaniu) świecy jednego cylindra ??? Ale to juz pózniejsze zmartwienie. Teraz to kapoki ,przeróbka pawęży i treningi (2011/06/26 14:04)

mimi127


Stary dobry rusek :)))). Prawdziwy kombajn tylko jak możesz to używaj lepszego oleju. Płyny ekspluatacyjne im lepsze tym żywotność urządzenia dłuższa :)) (2011/06/26 14:08)

u?ytkownik57785