Zaloguj się do konta

Serwis Trabucco

utworzono: 2015/06/19 22:09
dubczak

Witam, Jakie posiadacie doświadczenie z serwisem trabucco ?? Nie sprawiają problemu z gwarancją?

Zakupiłem dwa feedery trabucco precision xt sw  na AlleDrogo od użytkownika "teamtrabucco" Kurier wpadł niczym wariat zapytam o moje dany chcąc się upewnić, wręczył mi paczkę i tyle widziałem szanownego Pana z GLS... nawet nie podpisałem potwierdzenia odbioru paczki...  W paczce nie było nawet karty gwarancyjnej na wędki, tylko sam paragon.

Na pierwszy rzut oka było okey, później pojechałem do pracy i miałem czasu im się dobrze przyjrzeć nawet... dziś zobaczyłem że w jednej z nich w części szczytowej( nie w szczytówce...) w przelotce brak tego całego wkładu porcelanowego, okazało się że jest on w trzech częściach w pokrowcu...

Już napisałem do sprzedawcy  E-mail, czekam na odpowiedz. W poniedziałek jeszcze będę dzwonił...

Myślicie że przyjmą mi to na gwarancję nie mając karty gwarancyjnej?
A może wymienią cały element ?



[2015-06-19 22:09]

No to kolego Masz problem.Wystarczy tylko współczuć. Teraz udowodnij im że ,,towar " dostarczono bez gwarancji i uszkodzony. Kto takie rzeczy przez internet kupuje i jeszcze sposób w jaki przyjąłeś tą przesyłkę. Zaoszczędziłeś na czasie ale nie na nerwach i pieniądzach.Człowieku czy Ty w jakimś wirtualnym świecie żyjesz.Ps. Mimo wszystko powodzenia życzę choć sprawę widzę czarnoJulian [2015-06-20 11:35]

kurek154

Od jakiegoś czasu sprzedaję na allegro pierdoły wędkarskie i zawsze staram się, żeby sprzęt był dobrze zabezpieczony, a na pewno zawsze zależy mi na tym, żeby to klient był zadowolony, bo taki klient będzie wracał; przy sprzedającym, o którym wspomniałeś można powiedzieć, że jestem maleńkim pikusiem - dążę do tego, że jeśli sprzedającemu zależeć będzie na kliencie to powinieneś pozytywnie załatwić wymianę wędki na nową :)  Dziwię się jedynie, że nie dali żadnej wypełnionej gwarancji, czysty blankiet do wypełnienia na bank dostali od dystrybutora (sam sprzedaję trabucco i za każdym razem do sprzętu dołączony jest takowy)

Masz jeszcze jedno wyjście, jeśli jednak odmówią wymiany - zgłoś się do gls, poproś o podpisany przez Ciebie list przewozowy, niech pokażą Ci, że to właśnie Ty podpisałeś, jeśli udowodnisz im, że to nie jest Twój podpis, może to poskutkuje...
[2015-06-20 13:23]

ANDREJZ1

Witam, na szczęście jest nowy dystrybutor sprzętu trabucco. Ostatnio zakupiłem też feedera, txl supreme w sklepie http://www.sprzetlorpio.pl/firm-pol-1423666135-Trabucco.html. Wędka przyszła w tubie kartonowej (chyba można by było po niej jeździć autem, bez możliwości zniszczenia zawartości ), w środku owinięta wędka folią bąbelkową. W czasie oględzin nowego sprzętu zauważyłem skazę powietrza pod lakierem i źle oznaczoną szczytówkę. Zadzwoniłem do Sprzedawcy a ten bez zwłoki wysłał mi nową wędkę z poleceniem odbioru reklamowanej przesyłki przez kuriera, na swój koszt. Przeprosił i przyznał że nie ogląda każdej wędki przed wysyłką.
Podobnie załatwił sprawę sklep rtv agd, gdzie zamówiłem tablet i przyszedł obity.  Porządny sklep reklamację załatwia na korzyść kupującego, wiadomo duża konkurencja. Co do reklamacji wystarczy rachunek. W zimie zakupiłem innego feedera u tego Gościa co wyżej w poście            i przysłał mi wędkę w samej folii  bąbelkowej, cud że dotarła w całości.

[2015-06-20 19:23]

ANDREJZ1

Kolego daj znać jak załatwiłeś tą sprawę.
[2015-06-20 19:27]

frgrzesiek

hej

ja pisałem do serwisu pare maili w sprawie pokrętła od hamulca do kołowrotka jakies 1,5 roku temu..i do tej pory nik nie odpisal i chyba raczej się niedoczekam.jak dzwoniłem (cały czas waliłem do serwisu a nie do sprzedawcy)to ciężko było uzyskac jakies informacje to cisza nikt nic nie wie.naszczescie kumpel miał taki sam kreciol który zajechał wiec miałem dawce części.moze już jest lepiej z serwisem,ale poki co załatwiaj przez sprzedającego.


pozdro

[2015-06-20 23:07]

raku-m

Witam kolegów . Odnośnie sprzetu trabucco jest raczej ok. Niestety serwis żenada. W maju po rozmowie tel ze sklepem trabucco (Marcin Major) odesłałem kija. Mija ok 2 miesiecy dzwonie i zaczynaja go szukać. Po 2 tyg , znalazł sie niestety nie naprawiony:( ponowne odesłanie kija do serwisu. Mijaja kolejne miesiące i non stop dzwonie pisze itd. Jest 18 września i po wczorajszej kłótni z panem Majorem o 22:15 dostaje sms ze jutro kurier dostarczy niestety nie naprawioną wedke. Radze omijać szerokim łukiem , mam troche ich sprzetu ale to już koniec. Nie polecam!!!! [2018-09-19 10:15]

odrofan

Federa trabucco precision uszkodziłem z własnej winy i po pomoc zwrócilem się do sklepu w którym go kupiłem [ nie kokorzystałem z gwarancji] . Przedstawiciel handlowy firmy LORPIO - dystrybutora trabucco w Polsce zabrał wędke ze sklepu do serwisu, po chyba tygodniu zadzwonił do mnie Pan z serwisu przedstawil sposób naprawy i koszt ja potwierdziłem że odpowiada mi cena i po kolejnym tygodniu otrzymałem wiadomość ze sklepu że mogę odebrać wędkę , jestem bardzo zadowolony z podejścia serwisu trabucco i spokojnie kupuję kolejne ich produkty. [2018-09-19 22:51]

25 maja 2018 roku wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies



Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez wedkuje.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Hoblo Sp z o.o.,Warszawa 02-761, ul. Cypryjska 2G

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w „Polityce prywatności”

Ustawienia