Zaloguj się do konta

Serwis dragona

utworzono: 2011/12/18 17:39
soundkad

Witam. Dzisiaj na rybach, jakims trafem zgubiłem korbke od mojego kolowrotka  firmy dragon, mimo dlugich poszukiwan nie znalazlem zguby. Kołowrotek jest praktycznie nowy ma 2 miesiace a juz ładnych pare szczupakow na koncie  i strasznie mi go szkoda. Wiecie cos na temat jakeigos serwisu gdzie moge dokupić brakujący element ? Będe wdzieczny za wszelkie informacje pozdr [2011-12-18 17:39]

daro22

Siema,w styczniu wysylam kolowrotek dragona do naprawy,drugi raz zreszta,wlasciwie wysyla go sklep w ktorym go zakupilem.W karcie gwarancyjnej jest pieczatka serwisu z poprzedniej nieudolnej naprawy.Niestety jest tam tylko nazwa firmy i adres,zero kontaktu telefonicznego.Jesli cos Ci to da to napisz i jutro przeleje ci ten adres w tym watku:) [2011-12-18 22:25]

szpuras

Najlepiej idż do sklepu tam gdzie go kupiłeś i pogadaj ze sprzedawcą
[2012-02-07 17:09]

kaziks403

Witam.

Proponuję skontaktować się bezpośrednio z serwisem, czy dysponują takimi częściami

http://firmadragon.pl/index.php/serwis

lub zapytać przedstawiciela na dany region, który zaopatruje sklep w którym kupiłeś kołowrotek, znajdziesz pod tym samym adresem.

[2012-02-07 18:36]

kaziks403

Witam.

Proponuję skontaktować się bezpośrednio z serwisem, czy dysponują takimi częściami

http://firmadragon.pl/index.php/serwis

lub zapytać przedstawiciela na dany region, który zaopatruje sklep w którym kupiłeś kołowrotek, znajdziesz pod tym samym adresem.

[2012-02-07 18:36]

Pisałem do serwisu Dragona w sprawie części, dostałem odpowiedź, by załatwiać przez sklep. [2012-02-07 19:04]

Inaczej nie da sie załatwić tylko i wyłacznie przez sklep a jak kupiłeś w kiepskim sklepie możesz mieć problemy i sprzedawca może Cie zbywać [2012-02-07 20:45]

kyniu191

To prawda przedstawiciele handlowi z dragona to c.....ty. Nic się nie da załatwić z nimi mi kołowrotek naprawiali 3miesiące i jeszcze dwie szpule mi nie oddali z dragona.Przedstawiciel wziął kołowrotek i wszystkie szpule.Kołowrotek mam ale bez szpuli.I nie odzywa się ten przedstawiciel z województwa opolskiego.Sprzęt jest ok z tej firmy ale jeżeli chodzi o przedstawicieli to padaka straszna. Serwis szybko naprawia,ale przedstawiciel się nie spieszy żeby dostarczyć do sklepu.I tak później wygląda firma w naszych oczach. [2012-02-13 11:21]

robalon

Witam.

Nie liczył bym na serwis dragona ,tak jak opisałem w temacie Wędki Dragona Wasze opinie o nich nie dość że nie uznali gwarancji (wina firmy dragon) to jeszcze zniszczyli mi wędkę.

[2012-02-15 11:23]

olivia85

Witam kolegów :)

Wszelkie sprawy reklamacyjne tj.: uszkodzenia wędzisk, kołowrotków czy też sprawy związane z brakującymi bądź zamiennymi częściami należy kierować bezpośrednio do sklepu wędkarskiego.

Serwis może udzielić informacji o dostępności danej części lub pomóc w odesłaniu do konkretnego sklepu, w którym należy dokonać reklamacji.

Serdecznie pozdrawiam, Oliwia.
[2012-02-20 14:40]

nigdy nie miałem problemow z serwisem Dragona ale wszystkie sprawy załatwialem przez sklep (dobry sklep wedkarski)  Złamałem czubek Destiny Match (kijek za 350zł)-wymienili cały element,kołowrotek Okuma Eclipz-naprawili a na ten sezon juz jestem po przeglądzie i serwisie 7 kołowrotków-nasmarowali,wymienili kilka łozysk,polikwidowali luzy,wszystko nieodpłatnie.Wszystko zawsze załatwiałem przez sklep i jeśli jest dobry sklep i dobry przedstawiciel na region to nie ma zadnego problemu [2012-02-20 16:36]

robalon

Witam.

Co ma sklep do serwisu dragona jeżeli sklep wysłał do nich reklamowany towar a oni olewają klienta a nie sklep, to jak to się ma do traktowania przez nich klienta ostatecznego czyli nasz wędkarzy.Według twojego rozumowania klientem jest tylko wędkarz który zrobi zakupy firmy dragon w (dobrym sklepie wędkarskim). Jak je odróżnić. Jakie kryteria stosuje dragon, czy to ma być ilość towaru w sklepie czy cena ma być lepsza a może sprzedawca ładniejszy. Ciekawy jestem czemu pewne sklepy (jeżeli to prawda) są uprzywilejowane a inne olewane przez firme dragon.Dla mnie osobiście jest obojętne gdzie zrobie zakupy jeżeli sklep się wywiązuje ze swoich obowiązków robię w najbliższej okolicy. Uważam że jeżeli dragon wypuścił na rynek jakiś towar to jest zobąwiązany do jego serwisowania, nawet jeśli nie uzna reklamacji.A jak dragon chce promować konkretne sklepy niech robi to w sposób cywilizowany(reklama w prasie,telewizji,radiu itp) a nie poprzez olewanie i oszukiwanie wędkarzy.U mnie w mieście jest 7 sklepów wędkarskich i żaden z nich nie jest "dobrym sklepem wędkarskim" część zrezygnowała z ich towaru a pozostali obniżyli ich asortyment ze względu na ogólne problemy z gwarancjami i serwisowaniem towaru.

Pozdrawiam i życzę połamania dragona na rybie a nie przez wady fabryczne .

[2012-02-21 13:25]

,,dobry sklep" to taki gdzie sprzedawca nie olewa klijenta to po pierwsze a po drugie to czego tak naprawde ządamy od serwisu bo czesto byłem śwaidkiem jak przynosili wedkarze połamane kije,doszczetnie zniszczone kołowrotki z wlasnej bądz głupoty,bądzi czystych wypadków i chcieli by serwis naprawił im to w ramach gwarancji [2012-02-21 14:04]

robalon

Co to jest "dobry sklep" dla nas wędkarzy to wszyscy wiemy.Pytanie brzmiało co ukrywa się pod nazwą "dobry sklep" dla dragona.A co do drugiej części twojej odpowiedzi czy to jakaś insynuacja w stosunku do mego przypadku? Jeżeli tak to grubo się mylisz.

 

[2012-02-21 19:35]

Dobry sklep z artykułami dragona a nie dla dragona Nie znam Twego przypadku ale widzialem różne sytuacje w sklepie i oczekiwania osob ktore skladały reklamacje [2012-02-21 20:02]

kaziks403

Kolego Dariuszu, masz rację, dobry sklep to takico nie olewa klienta.

Dobry serwis to taki, który naprawia każdy sprzęt przez siebie wyprodukowany, nawet do 10 lat po wycofaniu z produkcji. I nie piszę tu o naprawie gwarancyjnej.

 

[2012-02-21 20:12]

datsun2

Witam serwis działa super jest jakiś problem proszę pisać pomogę w miarę możliwości .Pozdrawiam  [2012-03-05 12:59]

datsun2

Serwis działa super jest problem proszę pisać pomogę w miarę możliwości .Pozdrawiam  [2012-03-05 13:00]