Witam.
Proponuję skontaktować się bezpośrednio z serwisem, czy dysponują takimi częściami
http://firmadragon.pl/index.php/serwis
lub zapytać przedstawiciela na dany region, który zaopatruje sklep w którym kupiłeś kołowrotek, znajdziesz pod tym samym adresem.
(2012/02/07 18:36)Witam.
Proponuję skontaktować się bezpośrednio z serwisem, czy dysponują takimi częściami
http://firmadragon.pl/index.php/serwis
lub zapytać przedstawiciela na dany region, który zaopatruje sklep w którym kupiłeś kołowrotek, znajdziesz pod tym samym adresem.
(2012/02/07 18:36)Witam.
Nie liczył bym na serwis dragona ,tak jak opisałem w temacie Wędki Dragona Wasze opinie o nich nie dość że nie uznali gwarancji (wina firmy dragon) to jeszcze zniszczyli mi wędkę.
(2012/02/15 11:23)Witam.
Co ma sklep do serwisu dragona jeżeli sklep wysłał do nich reklamowany towar a oni olewają klienta a nie sklep, to jak to się ma do traktowania przez nich klienta ostatecznego czyli nasz wędkarzy.Według twojego rozumowania klientem jest tylko wędkarz który zrobi zakupy firmy dragon w (dobrym sklepie wędkarskim). Jak je odróżnić. Jakie kryteria stosuje dragon, czy to ma być ilość towaru w sklepie czy cena ma być lepsza a może sprzedawca ładniejszy. Ciekawy jestem czemu pewne sklepy (jeżeli to prawda) są uprzywilejowane a inne olewane przez firme dragon.Dla mnie osobiście jest obojętne gdzie zrobie zakupy jeżeli sklep się wywiązuje ze swoich obowiązków robię w najbliższej okolicy. Uważam że jeżeli dragon wypuścił na rynek jakiś towar to jest zobąwiązany do jego serwisowania, nawet jeśli nie uzna reklamacji.A jak dragon chce promować konkretne sklepy niech robi to w sposób cywilizowany(reklama w prasie,telewizji,radiu itp) a nie poprzez olewanie i oszukiwanie wędkarzy.U mnie w mieście jest 7 sklepów wędkarskich i żaden z nich nie jest "dobrym sklepem wędkarskim" część zrezygnowała z ich towaru a pozostali obniżyli ich asortyment ze względu na ogólne problemy z gwarancjami i serwisowaniem towaru.
Pozdrawiam i życzę połamania dragona na rybie a nie przez wady fabryczne .
(2012/02/21 13:25)Co to jest "dobry sklep" dla nas wędkarzy to wszyscy wiemy.Pytanie brzmiało co ukrywa się pod nazwą "dobry sklep" dla dragona.A co do drugiej części twojej odpowiedzi czy to jakaś insynuacja w stosunku do mego przypadku? Jeżeli tak to grubo się mylisz.
(2012/02/21 19:35)
Kolego Dariuszu, masz rację, dobry sklep to takico nie olewa klienta.
Dobry serwis to taki, który naprawia każdy sprzęt przez siebie wyprodukowany, nawet do 10 lat po wycofaniu z produkcji. I nie piszę tu o naprawie gwarancyjnej.
(2012/02/21 20:12)
Podgląd zdjęć na forum dostępny jest tylko dla zalogowanych użytkowników.