Zaloguj się do konta

Serwis wędkarski Mikado

utworzono: 2015/02/22 17:43
mateo111132

Witam, mam pytanie . przypadkowo uszkodziłem przelotke w Mikado Black Draft picker . Nie będę się za to brał sam bo nie potrafię. Znacie może jakiegoś fachowca w tej dziedzinie? 
Pozdrawiam [2015-02-22 17:43]

Fachowca który wykonuje takie rzeczy nie zam ale proponuje oddać wędke do serwisu w Łomiankach. Tam na pewno ci to tanio zrobią.

Abramis Sp. z o.o.
ul. Łąkowa 52a,
05-092 Łomianki

Dział handlowy:

  • tel: +48 (22) 751-74-97
  • fax: +48 (22) 751-74-96
  • e-mail: abramis@abramis.com.pl

Serwis:

  • tel: +48 (22) 732-71-01
  • e-mail: serwis@abramis.com.pl

[2015-02-22 17:50]

mateo111132

Fachowca który wykonuje takie rzeczy nie zam ale proponuje oddać wędke do serwisu w Łomiankach. Tam na pewno ci to tanio zrobią.

Abramis Sp. z o.o.
ul. Łąkowa 52a,
05-092 Łomianki

Dział handlowy:

  • tel: +48 (22) 751-74-97
  • fax: +48 (22) 751-74-96
  • e-mail: abramis@abramis.com.pl

Serwis:

  • tel: +48 (22) 732-71-01
  • e-mail: serwis@abramis.com.pl

Dziękuje Ci bardzo :)


[2015-02-22 18:10]

Nie ma problemu. Sam korzystam z tego serwisu i jestem bardzo zadowolony, raz nawet gdy złamałem wędzisko z mojej winy i na dodatek po skończonej gwarancji i i tak wymienili mi skład za darmo :)
[2015-02-22 18:33]

rafson2006

potwierdzam,złamałem pickera, wysłałem do serwisu, Wszystko trwało 7 dni a koszt naprawy z przesyłką to 65 zł. Polecam
[2015-03-22 00:18]

SlawekNikt

potwierdzam,złamałem pickera, wysłałem do serwisu, Wszystko trwało 7 dni a koszt naprawy z przesyłką to 65 zł. Polecam

Mam dwa pytania odnośnie tej usługi naprawy.
Czy wędka była jeszcze na gwarancji ? W jaki sposób złamanie zostało naprawione ?
[2015-03-22 04:34]

JKarp

W serwisie jeśli wędka jest złamana raczej jej nie składają i nie kombinują. Odsyłają nową część. Wymieniają jeśli już uszkodzone przelotki, uchwyty kołowrotków, bebechy w kołowrotkach i wklejki z okoniówek lub sandaczówek.JK [2015-03-22 07:31]

cyprys19

Znam SŁAWKA ZIELIŃSKIEGO z Żelaznej osobiście,konserwuje i naprawia mój sprzęt od kilku sezonów i z pełną odpowiedzialnością mogę polecić jego usługi. Pan SŁAWEK pracował przez kilka lat w serwisie schimano ( w firmie normark) więc doświadczenie ma ogromne,konserwuje i naprawia kołowrotki,naprawia przelotki,pęknięte blanki, wklejki,uchwyty itp. posiadam dwie catany schimano, w których zrobił wklejki i jestem z nich bardzo zadowolony bo za niewielką kaskę mam super kije do jigowania,a z tego co się orientuję niema problemu z naprawianiem sprzętu z "wysokiej półki" typu daiwa,schimano,fenwick.Do tego bardzo przystępne ceny i dobry kontakt, istnieje możliwość wysłania sprzętu po wcześniejszej konsultacji telefonicznej.POLECAM ps. jak ktoś potrzebuje oto nr.532-510-800 [2015-08-21 23:55]

25 maja 2018 roku wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies



Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez wedkuje.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Hoblo Sp z o.o.,Warszawa 02-761, ul. Cypryjska 2G

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w „Polityce prywatności”

Ustawienia