Zaloguj się do konta

Sandacze w Holandii

utworzono: 2011/04/01 01:20
pabu-g

W lipcu jadę do Holandii na zawody, czy ktoś tam łapał sandacze? Każda wskazówka będzie dla mnie cenna.
[2011-04-01 01:20]

sam nie mam doświadczenia z łowieniem sandaczy w holandii , ale mój kolega zesłany na ciężkie prace przy zbioże borówki amerykańskiej doskonałe wyniki miał łowiąc na białe kopytko z czarnym grzbietem , co udokumentował kilkoma fantastycznymi zdjęciami . kopyto 7cm + główka z minimalnym obciążeniem , łowił  na wszechobecnie występujących tam kanałkach.

pozdrawiam -  połamania kija -sandacze z krainy oranje są twoje.

[2011-04-01 07:40]

kaugustyn13

Popieram przedmowce. Biale lub perlowe kopyta i powinno byc dobrze. pracowalem w Holandii a wiec i rybki moglem polowic. Kilka sandaczy tez zlowilem. Tylko ja zakladam kopytka od 9 do 12 cm.
[2011-04-01 08:00]

pabu-g

A czy ktoś łowił na zbiorniku Wolkerak?
[2011-04-02 10:34]

stanley711

Witam wędkuje co roku w Holandi i miałem kilka sandaczy i ładny okoń też jest,dobte wyniki miałem na obrotówkę firmy SPRO 16gr.koloru przypminajace imitacje ubarwienie okonia dobre tez są kopyta koloru zółtego.Pozdrawiam.I nie wędkujcie bez karty bo kary są cholernie drogie a karty wedkarskie są tańsze jak u nas ja w Rotterdamie płace tylko 40e za vispas na cały kraj. [2011-06-09 14:45]

Przemas83

w Amsterdamie za pozwolenie gościu zza lady krzyczał 50 euro i też na całą Holandię! W Holandii można wykupić tańsze pozwolenie które nie upoważnia wędkarza do zabierania ryb z łowiska!!
[2011-06-09 16:00]

ADIX