Sandacze w Holandii

/ 6 odpowiedzi
W lipcu jadę do Holandii na zawody, czy ktoś tam łapał sandacze? Każda wskazówka będzie dla mnie cenna.
u?ytkownik11110


sam nie mam doświadczenia z łowieniem sandaczy w holandii , ale mój kolega zesłany na ciężkie prace przy zbioże borówki amerykańskiej doskonałe wyniki miał łowiąc na białe kopytko z czarnym grzbietem , co udokumentował kilkoma fantastycznymi zdjęciami . kopyto 7cm + główka z minimalnym obciążeniem , łowił  na wszechobecnie występujących tam kanałkach.

pozdrawiam -  połamania kija -sandacze z krainy oranje są twoje.

(2011/04/01 07:40)

kaugustyn13


Popieram przedmowce. Biale lub perlowe kopyta i powinno byc dobrze. pracowalem w Holandii a wiec i rybki moglem polowic. Kilka sandaczy tez zlowilem. Tylko ja zakladam kopytka od 9 do 12 cm. (2011/04/01 08:00)

pabu-g


A czy ktoś łowił na zbiorniku Wolkerak? (2011/04/02 10:34)

stanley711


Witam wędkuje co roku w Holandi i miałem kilka sandaczy i ładny okoń też jest,dobte wyniki miałem na obrotówkę firmy SPRO 16gr.koloru przypminajace imitacje ubarwienie okonia dobre tez są kopyta koloru zółtego.Pozdrawiam.I nie wędkujcie bez karty bo kary są cholernie drogie a karty wedkarskie są tańsze jak u nas ja w Rotterdamie płace tylko 40e za vispas na cały kraj. (2011/06/09 14:45)

Przemas83


w Amsterdamie za pozwolenie gościu zza lady krzyczał 50 euro i też na całą Holandię! W Holandii można wykupić tańsze pozwolenie które nie upoważnia wędkarza do zabierania ryb z łowiska!! (2011/06/09 16:00)

ADIX