Sandacz i szczupak - problemy

/ 7 odpowiedzi
Witam drogich kolegów mam do was pytanie dotyczące sandacza i szczupaka ponieważ mianowicie nie wiem kiedy mam je zaciąć łowie na trupka z gruntu i na ostatnich rybach miałem 3 zajebiście mocne odjazdy tak że żyłka uciekała metrami raz czekałem aż stanie i drugi raz ruszy ale nie ruszył a zestaw był w zielsku i bez trupka, drugi raz zacinam  jak jechał i nic, trzeci raz pojechał staną i ruszył zaciołem i znowu nic (klapa). Więc proszę powiedzcie mi jak się prawidłowo zacina w jakim momencie bo jest to bardzo wkurzające zajebiste brania a nic nie siedzi. Podczas tego dni wyciągnąłem też sumka ale wzioł bardzo delikatnie wysuwając żyłkę. Jestem początkującym wędkarzem ale już kilka sandaczy wyciągnąłem proszę o odpowiedz bo jutro próbuje dalej walczyć :D
kuba81

moze to byly male sandacze. tak mialem kiedy w lowisku byly maluchy a zakladalem duzego zywca. albo cos nie tak z Twoim zestawem. moze sie ukluje albo ... (2013/08/28 13:14)

jurcio6

Jak ryba przeznaczona do wzięcia, to po 2 odjeździe. (2013/08/31 10:35)

wedkarzszczecin88

Witaj mnie uczono że po drugim odjeździe , a znów inny dobry wędkarz radził mi od razu po odjeździe zacinać więc nie dogodzisz dopóki sam nie znajdziesz swojej metody...a co do twoich odjazdów obawiam się że mogły to być małe mętnookie które nie miały możliwości połknięcia twojego trupka (2013/08/31 12:56)

Grzeechu1

a jaki rozmiar haka używasz? może kotwicy?

co do szczupaka to raczej ciężko go stracić.
Stawiam,ze biorą sandacze, i problem tkwi w doborze odpowiedniego haczyka.
Na trupka można dać kotwicę( nie za dużą)- przy braniu sandacza wtedy nie czekasz- odrazu zacinasz.Przetestuj- mi się to sprawdza.Zadko trafia się puste branie. (2013/09/03 17:41)

arto