Rzeka Uszwica ok.Brzeska - relacje

/ 235 odpowiedzi / 7 zdjęć
użytkownik59121


Siema. Byłem dzisiaj na uszwicy w bielczy, chciałem coś na spławiczek połapać, ale warunki nie pozwalały, dość że  woda wysoka brudna i rwąca to jeszcze wiało jak cholera i zaczynał kropić deszcz więc po 15 minutach zwinałem sie do domku;/ Pierwszy wypad niestety nie udany ;/ Pozdro (2013/02/01 13:26)

MaateuszK07


No jeszcze nie czas na Uszwice.. za 1,5 miesiaca powoli cos sie zacznie dziac.. chyba ze woda opadnie i ktos bd probowac szczescia ponad brzeskiem za pstragalami ;P (2013/02/01 14:40)

użytkownik59121


Wie ktoś z was co oznaczają takie paliki i biało-czerwona taśma nad brzegami Uszwicy??? Byłem w Bielczy i na Wokowicach i wszędzie są wbite te paliki. Podejrzewam że jakiemuś qtasowi-urzędasowi przeszkadza taka piękna dzika rzeka i chce ją uregulować, a to będzie klęska;/ bardzo chciałbym się mylić, może ktoś z was się orientuje w temacie. Pozdro (2013/03/01 12:14)

Podgląd zdjęć na forum dostępny jest tylko dla zalogowanych użytkowników.

MaateuszK07


Nie bd nic robić ,bo pierwsze co to by musieli wykarczować i czyścić brzegi a mi się wydaje ze te paliki to są oznaczenia czegoś koło domu mi też takie powbijały gamonie tylko ,że już sobie z nimi dałem rade to przy najbliższej wyprawe na Uszwice pofatyguje sie i też sobie powyrywam co do jednego :) Niech sobie w dupe to powbijają chamy i won od naszej rzeki.. (2013/03/14 11:36)

daviid7


Z tego co się dowiedziałem nie będą nic kombinowac przy Uszwicy, a te paliki to jakies tam oznaczenia geodezyjne, które sa im potrzebne do robienia aktualnych jakis tam planów.  (2013/03/23 15:34)

MaateuszK07


Tak Dawid dowiedziałeś się odemnie ;) Te wszystkie śmieszne paliki mają służyć do robienia nowych pomiarów i map więc regulowanie raczej na 100% nie wchodzi w grę zresztą są powbijane nie tylko nad rzeką a na całej wiosce więc lajtowo..:) (2013/03/24 18:04)

użytkownik59121


To elegancko bo już sie bałem że nam rozkopią rzeczkę. Panowie myślałem że pod koniec marca każdy bedzie miał po kilka fotek w galerii, a tu duuupa, zima nie odpuszcza;/ Pozdro (2013/03/25 20:47)

użytkownik142940


dzisiaj na uszwicy 2 klenie 20 i 22 cm na spławik które nadal są w brzesku ;D (2013/04/18 15:46)

adi78927


Witam, Ja łowię na Uszwicy w Borzęcinie, i faktycznie, tam gdzie rzekę wyregulowano to tylko kleń (do 20cm), ukleja (do 15cm) oraz okoń (do ok 18cm) więc chodzę tylko z batem jak mam czas lub mi się nudzi. Jednak wczoraj byłem na tym stanowisku zaraz powyżej mostu kolejowego z batem i kleń ok 35cm już za pierwszym rzutem oczywiśce delikatny zestaw na bacie nie wytrzymał i cieniutki haczyk leszczowy 10 się urwał ale chyba wybiorę się tam ze
spinning-iem bo wydaję mi się że będzie warto. W zeszłym roku na tym samym stanowisku stojąc w woderach kilka metrów w stronę mostu na spinning coś było większego, po wędce wydawało się że duży okoń, ale wyhaczył mi się. Wszystkich łowiących na Uszwicy pozdrawiam i życzę powodzenia. (2017/08/13 08:01)

Krawcu7


Ja od wielu lat spinninguje na Uszwicy i można liczyć na fajne ryby.. musiałem przenieść się jednak w górę rzeki , ponieważ na odcinkach poniżej Brzeska rzeka bardzo ucierpiała po licznych podtruciach i to już nie to co w poprzednich sezonach.. (2017/08/13 12:04)