Rzeka Kaczawa, Wyprawa ze spinningiem

/ 62 odpowiedzi / 2 zdjęć
nicponios


woda górska ! ! ! (2012/04/06 18:20)

nicponios


wypad przed wczoraj na Kaczawe spinning od 11 do 15, pod koniec piękny wyjazd ponad 40cm pstrąga dał sie pooglądac przez chwile na płytkiej wodzie i poszedł w długą:/ jeśli to prawda że pstrąg jest terytorialistą i wróci do swojej kryjówki spróbuje jeszcze raz... (2012/04/12 14:46)

sumik95


koledzy a wędkujecie w Legnicy??? (2012/04/13 13:55)

acme


mieszkam w legnicy ale jezdze gdzie idziej bo tu wszystko wycharatane przez kłusoli i takich co biora jak ma juz wymiar.szkoda bo kilka lat wstecz bylo duzo ryby trzeba dac troche odpocza to moze sie polepszy i pilnowac

(2012/04/13 22:43)

nicponios


to prawda, ostatnio widziałem starego zgreda to takie maluchy zawijał:/ (2012/04/14 00:35)

sumik95


a na jakich odcinkach można popróbować z blaszka powędkować ??? w górę za wodospadem czy w dół w stronę miasta ??? (2012/04/14 11:22)

nicponios


w mieście możesz spokojnie startować!  (2012/04/14 14:07)

kubaxxx


a naco pan łowił (2012/04/14 15:29)

sumik95


dzięki za odpowiedź udam sie od wodospadu w dół . Ja łowię na obrotówki gdyż woblery sa drogie,  a zerwałem ich wieksza ilość na tego typu rzekach z niewidocznymi zaczepami pozdro i piszcie jak tam kaczawa w lca czy cos sie rusza ;) pozdrowienia (2012/04/14 18:46)

nicponios


odświeże tematDziś od 10 do 15:30 Kaczawa w Legnicy5 wyjść ładnych pstrągów ok 40cm1 szarpnięcie maluszka do 20cm.
Jutro zobacze we wcześniejszych godzinach (2012/05/24 16:08)

nicponios


jednak byłem w godzinach popołudniowych od 14:30 i w pierwszym rzucie kropczasty 24cm radości, na którą dłuuuuuuuugooo czekałem.Potem juz tylko lekkie bicia maluchów, nic większego nie atakowało.  (2012/05/25 19:34)