Zaloguj się do konta

Ryby spod lodu

utworzono: 2009/12/17 15:37
rybiacy

Jak będzie odpowiedni lód zabieram się za łowienie pod lodem i tu pytanie jakie ryby można łowić pod lodem?
[2009-12-17 15:37]

Irkoni

No kolego przeważnie to wiadomo,okoń potem płoć,leszcz trafia się także karp i szczupak który oczywiście ma okres ochronny i wraca do wody.
No to przeważnie okoń,leszcz,płoć a cała reszta jest przyłowem niekontrolowanym,takie jest moje zdanie.....Pozdrawiam
[2009-12-17 16:15]

Z racji dużej ilości wolnego czasu mam pytanie. Jak od początku zbrać się za podlodowe łowienie? Jaką metodę polecacie na początek? I ile taka zabawa kosztuje? Jestem prawie całkiem zielony w tym temacie... Będę zobowiązany za porady. [2010-11-03 21:43]

Też załapie sie mam nadzieje na taki instruktaż,tym bardziej,że nie wierciłem już dobre kilka zim [2010-11-04 00:40]

kasalka

W tym roku nie będzie Zimy. Spławik i grunt będzie lepszy, a w kwietniu zrobi się cieplej.:)
[2010-11-04 01:47]

Obyś miał rację kolego... Ale jak znam życie to znowu w styczniu przywali z -30...
[2010-11-04 08:10]

Będzie zima, będzie napewno ostro, wystarczy poobserwowac przyrodę. Napewno najbardziej potrzebny jest dobry świder do robienia przerębli, a to dziadostwo od stówy w górę. Jeśli chcesz być bezpieczny, widoczny i mieć ciepło, to napewno odpowiednie ciuchy też sporo kasy pochłoną. Sam sprzęt nie jest drogi. Aha, saneczki, (takie jak za dzieciaka z górki zjeżdżałeś) się przydadzą. Metody i na kiwok i na spławiczek, mormyszka..... Rzuć okiem np. na You Tube na filmiki z łowieniem podlodowym. Ja też po paru latach przerwy będę "podlodował".... [2010-11-04 08:23]

Jędrula