Rybki na mapie

/ 8 odpowiedzi
Witam wszystkich jestem nowym i początkującym wędkarzem,mam pytanko chciałem sprawdzić gdzie mogę łowić mając opłate w okręgu bielsko biała,no i szukając na tej mapce to czy mam patrzec na te niebieskie i zielone rybki :)??dokładnie chodzi mi o jezioro nyskie i otmuchowskie??widnieją tam te rybki czy to oznacza że mogę się tam wybrać bez żadnych dopłat??Z góry dziękuje za odpowiedź.
adler

Serwus . 

Jak otworzysz tą stronkę z mapą to widzisz legendę : 

Rybka niebieska -  łowisko PZW

Rybka zielona - łowisko specjalne

Otwórz i zobacz . 

http://www.wedkuje.pl/lowiska-wedkarskie.html

(2012/08/08 21:58)

stars

Ok,czyli łowimy bez dopłat tam gdzie niebieskie rybki.Dziękuję bardzo za tak szybką odpowiedź. (2012/08/08 22:10)

Roxola

Witam wszystkich jestem nowym i początkującym wędkarzem,mam pytanko chciałem sprawdzić gdzie mogę łowić mając opłate w okręgu bielsko biała,no i szukając na tej mapce to czy mam patrzec na te niebieskie i zielone rybki :)??dokładnie chodzi mi o jezioro nyskie i otmuchowskie??widnieją tam te rybki czy to oznacza że mogę się tam wybrać bez żadnych dopłat??Z góry dziękuje za odpowiedź.

__________________________________________________________________________________
Nie sugeruj się rybkami na mapie, bo może tam być błąd...Jeżeli masz opłatę w Bielsku Białej, to również masz coś takiego jak zezwolenie, nie bój się do tego zajrzeć i przeczytać.Tam również mogą być wypisane ograniczenia do danego łowiska. (2012/08/08 23:56)

pfalkor

Patrz na niebieskie ale jak kolega wyzej napisal moze byc blad ... W twoim kole niema jakiegos wykazu lowisk nalezacych do kola?  (2012/08/09 09:30)

u?ytkownik128179