Zaloguj się do konta

Rozmieszczenie wędek na stanowisku

utworzono: 2013/05/20 11:53
dw998

Witam, pomóżcie mi jestem laikiem w metodzie gruntowej, chciałbym abyście pomogli mi w skonstruowaniu mojego stanowiska. Posiadam dwie wędki do gruntu karpiówkę 2.5lbs 3.9m i drgającą szczytówkę 100g 3.6m. Myślę aby pierwsza była "cięższa" z zestawem na karpia - łeska na żyłce głównej ok 60g i zakończone włosem z kulką proteinową. Drugi zestaw "lżejszy" na inny białoryb z białymi robakami i koszyczkiem zanętowym w zestawie. Co wy na to? Nie chcę łowić tylko typowo na karpie. I jeszcze rozmieszczenie ich na łowisku czy rysunek przedstawia dobry sposób? Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedzi ;) [2013-05-20 11:53]

aandi76

Wszystko wygląda jak powinno ,tylko do feedera nie musisz stosować sygnalizatora elektronicznego bo żyłka jest ciągle napięta. A do karpiówki sygnalizator jak najbardziej plus bąbka
[2013-05-20 19:50]

luki1006

Jeśli chcesz do obydwu wędek sygnalizator to feeder ustaw tak jak karpiówkę i karpiówka raczej też na dwóch podpórkach powinna być. [2013-05-20 20:05]

JKarp

CześćNa pewno nie stawiaj przed feederem tego czujnika brań.Mała pomyłka w ustawieniu i albo rwiesz żyłkę po zacięciu zahaczoną o sygnałek albo wyrywasz sygnałek z podpórką i ląduje on w wodzie kilka kroków od Ciebie.JK
[2013-05-20 20:22]

dw998

Więc co najlepiej użyć do sygnalizacji brań drgającej szczytówki?
Wiem że to ona jest odpowiedzialna za pokazywanie brań ale sami dobrze wiecie że czasami trzeba zająć się czymś innym lub coś oderwie naszą uwagę od szczytówki.
Co wtedy?
[2013-05-20 22:48]

JKarp

CześćWidzisz tak to jest jak kupisz każdą wędkę do innej metody.Niby obie każda z oddzielna jest fajna i dobra ale feeder wymaga skupienia w przeciwieństwie do karpiówki, przy której w sumie siedzisz i czekasz na dźwięk sygnałka.
W sumie możesz założyć jakiś dzwoneczek ale nie jest to dobry sposób. Czy tak czy tak należy siedzieć i obserwować szczytówkę.JK [2013-05-20 22:55]

lynx