Zaloguj się do konta

Rosówka zamiast jokersa ?

utworzono: 2014/04/23 22:38
ivel 83

witam wszystkich.W niedziele moje kolo organizuje zawody (moje pierwsze) i tu moje pytanie czy moge zastapić jokersa posiekaną rosówką oczywiscie wymieszana z ziemia bełchatowska wczesniej przetarta ??? [2014-04-23 22:38]

Twój pomysł odpada, odradzam stanowczo te rosówki no chyba że w łowisku są większe ryby typu lin, duży karaś, leszcz itp, A jeśli nastawiasz się na wynik z drobnicy to tylko i wyłącznie ochotka zanętowa i to też bez przesady z ilością o tej porze roku
[2014-04-23 22:49]

saviano

To prawda. Do tego rosówki, nawet posiekane są zbyt kaloryczne na wiosnę i grozi to zbyt szybkim nasyceniem ryb. Jak już koniecznie chcesz robale dodawać, to lepiej pinkę... [2014-04-24 07:51]

ivel 83

tak w lowisku sa duze ryby, ale tak jak napisales nie o to chodzi na zawodach lepiej nastawic sie na drobnice, szkoda bo wczoraj po deszczu nazbieralem ich dosc sporo dzieki za rade pozdrawiam

[2014-04-24 07:57]

nikodem977

Do zanęty pomieszanej z ziemią bełchatowską dodaj dużo parzonych pinek i też będzie rybka miała mięska które bardzo lubi. Tylko uważaj z tym parzeniem żeby robaki nie były pościnane i wyciągnięte. Mają po prostu dostać szoku termicznego. Też mam zawody niedługo i właśnie tak robię.
Tu masz artykuł jak przygotowywać robaki do łowienia: http://www.glinywedkarskie.pl/artykul_28.ad
Połamania kija!
[2014-04-24 11:04]

abra1990

witam,
koledzy mowia prawde , a efekt bedzie taki ze przekarmisz ryby na wstepie, jesli jest leszcz to nie tylko wyzre ci cala rosowke ale tez i przeora ci zanete z necenia wstepnego...na te pore roku zdecydowanie lepszy jest jokers, jakies 200 -300 gram wystarczy spokojnie na 3-4 godzina ture.

Jesli juz upierasz sie przyrosowce to dorzuc jej na poczatku troche a potem donecaj pokuli co 20 min, do zanety dodaj tez pinke.

pozdrawiam
[2014-04-24 13:34]

ivel 83

dziekuje panowie za rady mam nadzieje na miejsce w pierwszej piecdziesiatce:) a tak na powaznie dopiero zaczynam z zawodami i z zawodowcami wiec moze byc roznie ale tak jak pisał kol. nikkodem dodam sparzonej pinki bo widzialem juz cos takiego na kilku filmikach z zawodami jeszcze raz wielkie dzieki i połamania [2014-04-24 20:48]

Lujski

zawsze mozesz isc do zoologicznego i za 3,50 kupic tabliczke mrozonej ochotki -- do zanety jest spoko - fakt ze sie nie rusza, ale ryby reaguja pozytywnie
[2014-04-24 21:12]

LYSY

zawsze mozesz isc do zoologicznego i za 3,50 kupic tabliczke mrozonej ochotki -- do zanety jest spoko - fakt ze sie nie rusza, ale ryby reaguja pozytywnie


Sam tak kilka razy zrobiłem i efekty były całkiem całkiem. Choć żywego joka raczej nie zastąpi, to lepiej z takim niż wcale. Wrzuć takie tabliczki do letniej wody a po rozmrożeniu joka, wrzuć go na szmatkę i odsącz wodę. [2014-04-25 22:25]

Roxola

Ja bym użyła aromiksu, bo z jokersem jest tak - że lepiej wcale, niż zepsuty.Śmierdzący jedynie dobrze wabi krąpie  ...jeżeli takie występują w zbiorniku.
                            [2014-04-25 23:01]

25 maja 2018 roku wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies



Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez wedkuje.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Hoblo Sp z o.o.,Warszawa 02-761, ul. Cypryjska 2G

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w „Polityce prywatności”

Ustawienia