Zaloguj się do konta

RodBuilding pracownie - wędkarskie zabijanie nudy

utworzono: 2013/01/13 20:10
DelTor0

Niektorzy wyznaczaja tylko na szczytowej, a dolnik obracaja tak zeby razem ze szczytowa tworzyly jak najbardziej prosta linie :) [2013-03-16 19:15]

Robie te boczne wstawki jak na tej stronce:

http://clients.criticalimpact.com/newsletter/newslettercontentshow1.cfm?contentid=1411&id=242

Two or Three Wrap Trim Band - i nie ma potrzeby podomotki :)


Faktycznie można i tak:) Tylko że dość ciężko tak zrobić omotkę przelotki bo od strony oringu będzie ona wchodzić na przelotkę. A ja chcę aby obie części złotej nitki były na gołym blanku.
[2013-03-16 19:20]

Nie wiemk czy we wszystkich MB tak jest, ale w tym moim scianki nie sa jednakowej srednicy nawet niema potrzeby naciskac kija zeby bylo widac gdzie jest miekka strona a gdzie leci kregoslup. Dla potwierdzenia oczywiscie sprawdzilem to tak jek sie powinno to robic.

W moim p 844 też tak jest, są różnice w średnicy, podobnie mam w HM80. I przy poppingu nawet miałem spory problem ze znalezieniem kręgosłupa bo skubany przeskakiwał w dwóch róznych miejscach. Tyle że w jednym mocniej, w drugim słabiej:) Ale przy dość duzym nacisku w końcu wyznaczyłem brzuszek na szczytówce. Za to dolnik prawie na pałę, oko, robiony:)
[2013-03-16 19:26]

DelTor0

Tak u mnie wyglada 10KH [2013-03-16 20:59]

DelTor0

A tak KT4.5 [2013-03-16 20:59]

piotrcarp

Super to wyglada:) Pod DPSa nawijam 4 rzedy tasmy i pytanie czy to ma jakies znaczenie 3 czy 4 rzedy? W ten sposob wyjdzie mniej kleju i mysle ze wystarczajaco bedzie to trzymalo co myslice o tym?
[2013-03-16 21:20]

DelTor0

A jedno pytanko Piotr, skracales gwint przy tym DPS? Przymierz sobie kolowrotek i pewnie spokojnie bedzie go mozna skrocic o 1cm :) 

Co do tasmy to bez roznicy, przy 4 bedziesz mial chyba solidniej, wiecej punktow oparcia :)

[2013-03-16 21:25]

piotrcarp

1cm spokojnie mozna odciac ale czy to cos daje czy tylko zmniejszenie wagi i to chyba tez niewiele?
[2013-03-16 21:36]

DelTor0

Waga tylko. No chyba ze ktos nie lubi jak mu dlugi gwint wystaje ;) 

Producenci specjalnie robia troche dluzsze zeby w razie czego mozna bylo sobie dostosowac.

[2013-03-16 21:40]

Przyznają Pawle że przy tym KT 4,5 świetnie Ci wyszło. Lecz nie wiem ile czasu by mi zajęło tak dokładne nawiniecie bo mimo że jestem opanowany, czasem pękam;) Ale teraz poważniej, mi bardziej jednak się podobają kolorowe omotki na blanku czyli niewchodzące na przelotkę. Choć będę musiał pomyśleć czy by Twoim sposobem nie nawijać.
Pozdro!
[2013-03-16 22:10]

DelTor0

Najgorzej jest wypracowac sposob. Piersza, ale przy tym wczesniejszym MHX, nawijalem chyba z poltorej godziny, a ile sie na wk... to moje hehehe

Teraz mam juz swoja metode i idzie ok i w miare szybko. Staram sie zeby omotki byly tez takiej samej dlugosci przy wszystkich KT, do czego przydaje sie suwmiarka. A te zlote wstawki wszystkie na calej wedce maja 5 nawojow... ;) 

[2013-03-16 22:21]

JakubUrsynow

Piękne kijki:) To zaczątek mojego:) Cudo to nie jest ale to pierwszy i oszczędzam na materiałach;)

Blank mikado oszlifowany papierem ściernym i pastą polerską, generalnie czeka na przelotki a rękojeść wygląda tak:
[2013-03-16 23:46]

DelTor0

Wlasnie na takich przerobkach najwiecej nauczyc sie mozna :) [2013-03-16 23:56]

piotrcarp

I calkiem fajnie sie prezentuje na zdieciu a od czegos trzeba zaczac i taki kijek bedzie bardziej cieszyl niz taki kupiony nawet za spora kase:) Ja tez jutro wstawie jakies fotki bo wlasnie koncze moja rekojesc kleic
[2013-03-17 00:15]

piotrcarp

Pilnik wykonany z kawalka wedki teleskopowej i naklejony papier scierny
[2013-03-17 14:37]

piotrcarp

Sklejanie elementow w calosc
[2013-03-17 14:39]

piotrcarp

Zrobilem wyciecie na wskazujacy palec mysle ze bedzie lepiej czuc sandaczowe pstryki
[2013-03-17 14:42]

piotrcarp

A tak to sie prezentuje narazie
[2013-03-17 14:47]

piotrcarp

Testy ugiecia ale narazie na tasmach papierowych

[2013-03-17 14:48]

piotrcarp

Test 2
[2013-03-17 14:49]

piotrcarp

Test 3. Jak wam sie to podoba i jakie macie uwagi?
[2013-03-17 14:50]

Test 3. Jak wam sie to podoba i jakie macie uwagi?

Uwag nie mamy:)

Ale zbroiłeś go bardziej pod szczyt bo przy innym rozłożeniu przelotek blank ten jest bardziej paraboliczny. Dla Twojego porównania wklejam link:

http://fishingrod.pl/artykuly/blanki-mhx/mb843-2.html?SID=34b2d129656e93d37066a29a740c2908

I na dodatem fajnie wygląda. Oj coś czuję że będziesz z niego zadowolony:)
[2013-03-17 15:04]

Piotrze a korki to sam toczyłeś, jeśli tak to na tokarce czy wiertarce, czy korzystałeś z kupnych? I skąd kupiłeś takie zajefajne pierścienie bo ja nie bardzo znalazłem :-/
[2013-03-17 15:07]

piotrcarp

Piotrze a korki to sam toczyłeś, jeśli tak to na tokarce czy wiertarce, czy korzystałeś z kupnych? I skąd kupiłeś takie zajefajne pierścienie bo ja nie bardzo znalazłem :-/

Korki kupilem gotowe tylko otwor na palec sam wycinalem a wszystkie elementy byly kupowane oprucz blanku w http://www.cmw-angeln.de/angelgeraete-ruten-angelgeraete/
[2013-03-17 15:12]

Piotruś a jak rozłożyłeś przelotki, w jakich odległościach, bo nie powiem bardzo mi się takie ugięcie podoba. Nawet bardziej jak w podanym przeze mnie linku.
[2013-03-17 15:33]