Zaloguj się do konta

Robienie fotek w nijakim otoczeniu za czy przeciw

utworzono: 2012/01/11 10:23
Zander51


przemo1980 No nie dziwię się Jarek. Twoje fotki są wybitnie piękne...

aleś mi "dosrał" i co zadowolony ku*** jesteś???widocznie nie mam "parcia" na chwalenie sie wynikami...łowie dla siebie a nie na pokaz.a jak ktoś pokazuje foty do oceny to każdy ma prawo je ocenić wedle własnego uznania.
Jakoś mnie to nie dziwi.
Dosrać komuś, powymądrzać się,itp. Tak,to żadna nowość w wykonaniu tego człowieka (Zander51)

Kto komu dos.ał ? Łatwo kogoś oceniać nie prezentując nic swojego. Typowo polskie.
Znasz mnie Przemo1980, że dokonujesz takiego stwierdzenia pod moim adresem ?
[2012-01-11 17:48]

przemo1980


przemo1980 No nie dziwię się Jarek. Twoje fotki są wybitnie piękne...

aleś mi "dosrał" i co zadowolony ku*** jesteś???widocznie nie mam "parcia" na chwalenie sie wynikami...łowie dla siebie a nie na pokaz.a jak ktoś pokazuje foty do oceny to każdy ma prawo je ocenić wedle własnego uznania.
Jakoś mnie to nie dziwi.
Dosrać komuś, powymądrzać się,itp. Tak,to żadna nowość w wykonaniu tego człowieka (Zander51)

Kto komu dos.ał ? Łatwo kogoś oceniać nie prezentując nic swojego. Typowo polskie.
Znasz mnie Przemo1980, że dokonujesz takiego stwierdzenia pod moim adresem ?

Nie znam i raczej bym nie chciał żeby mnie coś tak mało przyjemnego spotkało.
[2012-01-11 17:55]

Zander51



przemo1980

Nie znam i raczej bym nie chciał żeby mnie coś tak mało przyjemnego spotkało.

Co masz na myśli ? Czy  kogoś spotkało coś nieprzyjemnego z mojej strony ?
[2012-01-11 17:59]

przemo1980



przemo1980

Nie znam i raczej bym nie chciał żeby mnie coś tak mało przyjemnego spotkało.

Co masz na myśli ? Czy  kogoś spotkało coś nieprzyjemnego z mojej strony ?


Nie mam przyjemności dalej się wypowiadać.
[2012-01-11 18:05]

krzychu64

Panowie miast dyskusji polecam poniższy link.
http://www.wcwi.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=2242&Itemid=45

Zastanawia mnie kiedy u Nas zacznie się szum o wprowadzenie takiego rygoru - może jednego ze słusznych.
[2012-01-11 18:23]

Zander51

Ja na szczęście karpi nie łowię. Łowię i zabieram tylko smaczne ryby.
[2012-01-11 18:32]

Przemol34

Panowie miast dyskusji polecam poniższy link.
http://www.wcwi.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=2242&Itemid=45

Zastanawia mnie kiedy u Nas zacznie się szum o wprowadzenie takiego rygoru - może jednego ze słusznych.

Karp to chwast, który nie powinien mieć racji bytu w naszych wodach. Karpiarze powinni mieć swoje zbiorniki na których by sobie łowili świnie i tam taki "rygor" może sobie funkcjonować ale nie na wszystkich zbiornikach. Karp jest szkodnikiem ,którego należy wyeliminować z naszych wód póki nie jest za późno.

Co do tematu i fotek to uważam, że każdy ma prawo robić sobie fotki gdzie chce i jak chce ,a jak wrzuci je do sieci i pojadą po nim to też jego sprawa.
[2012-01-11 18:50]

JKarp

CześćNo i ogórki nam kazali prostować, marchewki też nie za długie mają rosnąć, jabłka tylko czerwono-zielone, no i najpiękniejszy kwiatek - winniczek to ryba.Wcale nie dziwię się w związku z tym takiemu wyrokowi - należy dodać bardzo absurdalnemu.Nie wszystko co z zachodu jest dobre.Ale my tu o fotkach...
Przemek któryś tam pstrąg to też jakiś ponoć nie nasz, karaś nie nasz, sandacz też został zaintrodukowany do wielu zbiorników choć nigdy go tam nie było. Łap sobie na ten spławik płotecki i pozwól innym robić to co lubią. Nie głoś jedynej słusznej doktryny tak zażarcie i z takim zaangażowaniem. Potem się dziwić, że karpiarze tworzą swoje kluby, że strzegą ryb i łowisk.
JK [2012-01-11 18:52]

krzychu64

Witam Januszu.

Ale przecież ta kara była właśnie za fotkę, za nic innego.
 Jeśli koledzy dobrze przeczytaliście podlinkowany artykuł, to wędkarza ukarano właśnie za to, że po złowieni ryby nie wypuścił jej natychmiast po odhaczeniu do wody, a zamierzając zabrać do konsumpcji nie uśmiercił. Ukarany został właśnie za to, że przetrzymywał żywą rybę na brzegu (znęcając się nad nią ) w celu zrobienia fotki po czym wypuścił ją z powrotem do wody.
To oczywiście zgodnie z miejscowym prawem - Jak się nie mylę niemieckim.
Pozdrawiam.
[2012-01-11 19:00]

Przemol34

Za długo ja "trzymał" na brzegu. Zauważcie, że maja tam ciekawy przepis: rybę przeznaczoną do zabrania należy natychmiast uśmiercić. U nas przechowuje się w siatce. Jakby takie prawo zrobić to by dopiero ryby nie było w wodach. Ja z tych co mam w siatce robie "selekcję" i zabieram kilka najwiekszych, a reszte wypuszczam, a u szwabów musiałbym od razu wszystkie zabijać. Może zostańmy przy naszym ustawodawstwie. Takie prawo jak u dojczów to nie na nasze warunki.
[2012-01-11 19:08]

wojtek75

witam

a ja od razu robie selekcje co ew. zabieram bo nie widze sensu trzymania w siatce.

[2012-01-11 21:41]

Pitbul

Nasze podejście i rozumienie Wędkarstwa najlepiej określa nasze zachowania jakie prezentujemy otoczeniu, obserwującym nas ludziom i samym sobie będąc "na rybach".Każdy jest inny i inaczej realizuje się w Wędkarstwie lub wędkarstwie.Jeśli Wędkarstwo stanowi potrzebę formę kontaktu z przyrodą i szacunku do niej  to  Wędkarz nigdy nie zrobi foty w wannie, zlewie, kuchni, kiblu....Dla Wędkarza, zdjęcie z pokonaną i zasługującą na szacunek - pokonaną rybą, będzie ważną pamiątką, a nie coronerowską dokumentacją w warunkach przedsekcyjnych.
Na tym polega wybór tła dla ostatnich ujęć ryby i tak przeznaczonej do spożycia.Z Łowcą lub łowcą na drugim planie.T. [2012-01-11 23:36]

szkarlupnia3

Wzorzec, jak nie należy prezentować wędkarskich zdobyczy można zobaczyć tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=s01P6tVO78w&feature=related

... na przykładzie ruskich kłusoli

[2012-01-12 08:57]

krzychu64

Nasze podejście i rozumienie Wędkarstwa najlepiej określa nasze zachowania jakie prezentujemy otoczeniu, obserwującym nas ludziom i samym sobie będąc "na rybach".Każdy jest inny i inaczej realizuje się w Wędkarstwie lub wędkarstwie.Jeśli Wędkarstwo stanowi potrzebę formę kontaktu z przyrodą i szacunku do niej  to  Wędkarz nigdy nie zrobi foty w wannie, zlewie, kuchni, kiblu....Dla Wędkarza, zdjęcie z pokonaną i zasługującą na szacunek - pokonaną rybą, będzie ważną pamiątką, a nie coronerowską dokumentacją w warunkach przedsekcyjnych.
Na tym polega wybór tła dla ostatnich ujęć ryby i tak przeznaczonej do spożycia.Z Łowcą lub łowcą na drugim planie.T.

Pitbul bardo Dobrze powiedziane. Nic dodać, nic ująć.
[2012-01-12 22:01]

jendru120

Masz rację że najpiękniejsze są nad wodą i że w domu nie są takie ładne,ale też nie możesz zabronić robienia zdjęć w domu [2012-03-26 19:31]

Roxola

Masz rację że najpiękniejsze są nad wodą i że w domu nie są takie ładne,ale też nie możesz zabronić robienia zdjęć w domu


Do @jendru 120... dzisiaj założyłeś profil, wywlekasz stare, zakończone tematy...
Przeczytałeś przynajmniej wszystkie posty w danym wątku?
Jeżeli chcesz sobie robić fotki w innym otoczeniu niż w plenerze, to rób i trzymaj w albumie.
Nikt Ci tego nie zabroni, jednak jeżeli umieścisz w internecie, to pretensje miej do siebie za komentarze.
Poczytaj posty innych w dniu swojego wejścia na forum, a z pewnością zrozumiesz o co chodzi.
[2012-03-26 20:01]

lynx

Jak ktos ma taka ochote , to niech robi sobie zdjecia nawet w kiblu. To jego sprawa i jak mu sie to podoba, to trudno.
Natomiast inna rzecza jest ich publiczna prezentacja.
1) minimum dobrego smaku by sie przydalo. Wg mnie zdjecie z ryba jako trofeum to nie tylko wspomniana ryba ale cala otoczka z tym zwiazana.
2) jesli juz ktos upublicznia takie zdjecia, niech bedzie przygotowany na ewentualna krytyke i niech sie nie dziwi, ze ktos mu wypomina zaszlachtowanego i zakrwawionego szczupaka w zlewie. 


proponuję wypowiedź kolegi uznać za podsumowanie


Zgadzam sie.
Nawet malarze jak malowali martwą naturę to malowali ją w postaci, ze tak powiem, czystej smierci  a nie jatki. Chociaż wyjątki się zdażają.
[2012-06-07 22:47]

lynx

Zapomniałem.
https://picasaweb.google.com/116634777898027645653
Polecam album Weekend nad wodą.
[2012-06-07 22:57]

25 maja 2018 roku wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies



Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez wedkuje.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Hoblo Sp z o.o.,Warszawa 02-761, ul. Cypryjska 2G

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w „Polityce prywatności”

Ustawienia