Zaloguj się do konta

Rekordowy sum z Zalewu Rybnickiego

utworzono: 2012/07/23 17:53
kamil11269

może to  ten sam  sum ;)
[2012-07-23 18:01]

danon1973

No piękna ryba :) ciekawi mnie tylko jak on ją zważył?
Poprzednia rekordowa ryba była wieziona do skupu złomu, żeby ją zważyć bo nikt nie miał takiej wagi. Domyślam się, że ryba padła... bo chyba nie wytrzymała przewózki do skupu złomu, zważenia, powrotu i wypuszczenia... chociaż nie znam się, może sumy potrafią długo poza wodą wytrzymać.
Ciekawe jak ta ryba została zważona? :)
Są takie wagi wędkarskie?
[2012-07-23 18:04]

No piękna ryba :) ciekawi mnie tylko jak on ją zważył?
Poprzednia rekordowa ryba była wieziona do skupu złomu, żeby ją zważyć bo nikt nie miał takiej wagi. Domyślam się, że ryba padła... bo chyba nie wytrzymała przewózki do skupu złomu, zważenia, powrotu i wypuszczenia... chociaż nie znam się, może sumy potrafią długo poza wodą wytrzymać.
Ciekawe jak ta ryba została zważona? :)
Są takie wagi wędkarskie?

sa takie wagi i specjalne maty do warzenia
[2012-07-23 18:06]

DelTor0

No piękna ryba :) ciekawi mnie tylko jak on ją zważył?
Poprzednia rekordowa ryba była wieziona do skupu złomu, żeby ją zważyć bo nikt nie miał takiej wagi. Domyślam się, że ryba padła... bo chyba nie wytrzymała przewózki do skupu złomu, zważenia, powrotu i wypuszczenia... chociaż nie znam się, może sumy potrafią długo poza wodą wytrzymać.
Ciekawe jak ta ryba została zważona? :)
Są takie wagi wędkarskie?


Popszedni rekord nie byl wypuszczony, chyba ze do oleju ;)

[2012-07-23 18:07]

Roxola

Komentarze pod artykułem....  pozostawię bez komentarza  :) [2012-07-23 18:07]

Komentarze pod artykułem....  pozostawię bez komentarza  :)


ludziom naprawdę nie dogodzi ,nawet w tej sytuacji maja ale ....
[2012-07-23 18:25]

okonek1235

Witam, i po kiego jechac do Hiszpani jak mamy polskie EBRO.Pozdrawiam. [2012-07-23 18:30]