Zaloguj się do konta

Reklamacje sprzętu zakupionego przez internet

utworzono: 2012/08/28 08:44
Artur z Ketrzyna

Reklamacje sprzętu zakupionego przez internet. To jest chyba największa bąlączka tych internetowych sklepów.
Ponieważ nigdy nie wiemy w jakim stanie dostaniemy zakupiony sprzęcik, i jak długo nam posłuży. I na ile będzie on przypominał to co było na zdjęciu. A co gorsza czy będzie zgodny z opisem jaki zamieścił sprzedawca.

Ja mam dylemat.
Syn zamówił (jako nagroda w konkursie) sobie "Konger Arcus Tele Spin 2,40 m, cw 10-35g." w sklepie; http://www.szczupak.pl/

Zamówienie otrzymał i nawet wszystko się zgadza. Wędzisko naprawdę fajne. Ale ma wadliwą szczytówkę. Jest skrzywiona.
Wszedłem na strone sklepu, odnalazłem kontakt, i wysłałem pod adres e-mail, zgłoszenie reklamacji (już 2 krotnie). Już kilka dni czekam na odpowiedź i nic.
Jak poprawnie złożyć reklamację w sklepie internetowym? Co i jak? Jakie zasady?

Opiszcie jakie macie doświadczenie w kwestii reklamacji takiego sprzętu. Jak to się odbyło i na jakich zasadach. Co, ile i dlaczego, z jakim skutkiem i w jakim czasie?

Ps. Zastanawiam się, czy nie wyjdzie mi taniej zamówić tą część wędziska i samemu wymienić. Tyle że sprzęcik jest nowy i ma gwarancję. I napewno straci gwarancję jak sam go naprawię. Oczywiście nawet nie wiem gdzie zamówić oryginalną część.
[2012-08-28 08:44]

JKarp

CześćArtur nie baw się w gwarancję a wykaż niezgodność towaru z umową.Masz tu linka:http://forum-karpiowe.pl/printview.php?t=2694&start=0
Jest to bardzo obszerny artykuł informujący nas wędkarzy o naszych prawach.
JK
[2012-08-28 09:22]

mikku

Kolego Arturze podaję Ci nr do kongera 22 721 0545, jeżeli chcesz to zadzwoń i zapytaj o szczytówkę. Jej koszt pewnie ok 15-25 zł. 
Ze sklepem internetowym też radziłbym Ci się skontaktowac telefonicznie bo wiadomo jak czasami bywa z mailami. Pozdrawiam [2012-08-28 09:37]

michalmroczek1988

warunki reklamacji masz kolego opisane na stronie sklepu z ktorego masz sprzecik i tak jak kolega wyzej radze do nich zadzwonic. mialem taka sytuacje ale moj sklepik zalatwil szybko i bezproblemowo.        www.wedkarski.com polecam [2012-08-28 09:47]

teo

Ja bym zadzwonił i umówił się na wymianę całej wędki na inną taką samą tylko z prostą szczytówką.Dostałeś towar wybrakowany.Odesłanie pewnie na twój koszt ,a co do przysyłki trzeba się dogadać, bo to oni popełnili błąd wysyłając taki towar.Pisanie nie zawsze ma efekt.Ja do jednego serwisu napisałem,czekałem ze dwa tygodnie na odpowiedź i nic .Napisałem podźiękowania za odpowiedź której nie otrzymałem (tak z ciekawości) i też zero odzewu.Zadzwoniłem i okazało się że ten ktoś od obsługi poczty jest na urlopie (troche śmieszne no ale...), sprawę załatwiłem telefonicznie. [2012-08-28 10:00]

JKarp

CześćNo w sumie macie rację - ale jeśli kupujesz nowy sprzęt to powinien być bez wad - ukrytych i widocznych. Wykazanie niezgodności towaru z umową ( opis wędki nic nie mówi o tym, że szczytówka ma być krzywa ) i napisanie oficjalnego pisma do sklepu jest w tej sytuacji najlepszym rozwiązaniem ponieważ to właściciel sklepu za to odpowiada. W związku z tym, bez zbędnych ceregieli po otrzymaniu wędki z krzywą szczytówką natychmiast powinien wysłać wędkę bez żadnych wad.Poza tym każda próba majsterkowania samemu przy wędce powoduje utratę wszelkich praw w przypadku jej awarii.JK [2012-08-28 10:04]

Artur z Ketrzyna

Nie ma sprawy, jutro przedzwonię i zobaczę co powiedzą. Do kongera też może przedzwonię.
Właśnie dlatego nie lubię kupować przez internet.
[2012-08-28 21:19]