Zaloguj się do konta

Reklamacje

utworzono: 2010/09/08 23:27
krecik1

Witam wszystkich chciałbym podzielić się swoim zdarzeniem z serwisem Robinsona.Jestem pod wielkim wrażeniem: może zacznę od początku popsuł mi sie ich kołowrotek Marshall więc postanowiłem go zareklamować ale jak się okazało nie mam żadnych papierów od niego ani nawet pudełka,gdyż gdzieś się zawieruszyło przy przeprowadzce napisałem do serwisu czy mi go naprawią odpowiedzieli żeby go przysłać z dopiskiem ustalono darmowy serwis.Dziś go odebrałem z poczty po otwarciu okazało się że wymieniono go na nowy.Jak już wcześniej jestem pod wielkim wrażeniem serwisu,oby więcej takich pięknych przykładów tego życzę wszystkim jak i sobie.
[2010-09-08 23:27]

baloonstyle

No to ładnie trafiłeś :))

Ja na poczatku moijej przygory z wędlkowaniem kupywałem w sklepie Jaxon-a i do dzis walczę z reklamacjami .dosłownie to droga krzyzowa.

[2010-09-09 08:03]

ryukon1975

Cóż powinien to być przykład dla innych firm,np.wspomnianego w temacie obok Dragona który wie jak wyciągnąć niemałą kasę a nie dba o klienta.Ja musiałem reklamować tylko sprzęt Jaxona i jeden kołowrotek Mikado tyle tylko że Mikado popsuł się po dwóch tygodniach ponownie a firma Jaxon jest u mnie poza marginesem zainteresowania(same kiepskie doświadczenia).
[2010-09-09 08:18]

Bromar

 Witam Kolegów. Osobiście nie miałem za częstych okazji do reklamacji sprzętu wędkarskiego ( i raczej się z tego powodu cieszę ), jednakże zeszłej jesieni reklamowałem parasol z JAXONA. Pękła opaska zaciskowa na sztycy, muszę powiedzieć ( nie żebym zaraz bronił producenta ) że reklamacja trwała około trzech tygodni i ku mojemu zaskoczeniu wymieniono zacisk nie dość że na nowy to na całkiem inny. Ten po wymianie był o wiele solidniejszy, masywniejszy z większą śrubą. Ogólnie jestem zadowolony ze sposobu i czasu usunięcia usterki. Teraz będę reklamował Fotel lecz nie pamiętam na tę chwilę producenta ( ale na pewno nie JAXON ) gdyż gną się rurki te skośne. Postaram się poinformować  o przebiegu reklamacji.
Pozdrawiam serdecznie.
[2010-09-09 08:36]

ryukon1975

Jeśli chodzi o sposób realizacji w Jaxonie też nie narzekałem,ale mam teraz sprzęt firm Daiwa,Dragon,Shimano,Robinson i Konger jest tego sporo a póki co nie korzystałem z ich serwisów.
[2010-09-09 08:49]

JaroDaw

Witam wszystkich chciałbym podzielić się swoim zdarzeniem z serwisem Robinsona.Jestem pod wielkim wrażeniem: może zacznę od początku popsuł mi sie ich kołowrotek Marshall więc postanowiłem go zareklamować ale jak się okazało nie mam żadnych papierów od niego ani nawet pudełka,gdyż gdzieś się zawieruszyło przy przeprowadzce napisałem do serwisu czy mi go naprawią odpowiedzieli żeby go przysłać z dopiskiem ustalono darmowy serwis.Dziś go odebrałem z poczty po otwarciu okazało się że wymieniono go na nowy.Jak już wcześniej jestem pod wielkim wrażeniem serwisu,oby więcej takich pięknych przykładów tego życzę wszystkim jak i sobie.

I to się nazywa profesjonalne podejście do konsumenta, bo w przyszłości kolega z większym zaufaniem będzie podchodził do produktów tej firmy.
[2010-09-09 09:26]

Witam.

Być może to się nazywa reklamancja złatwiona bardzo pozytywnie-ale coraz częściej mam  wrażenie,że większośc tekstów to "pseudo-reklamy".

Oczywiście Koledzy mogą się nie zgadzać z moją opinia- ale powtarzam- to tylko wyłącznie moje odczucie...

Są tu teksty ,które negują produkty firmy"X" a chwala produkty firmy"Y".

A w końcu sprzęt to tylko narzędzie..łowi WĘDKARZ.

Pozdrawiam

[2010-09-09 09:38]

krecik1

Witam to nie jest żadna reklama chciałem tylko opisać dobry gest serwisu,ale co tu oczekiwać zawsze znajdzie się jakiś niedowiarek upatrujący podstępu.Uważam temat za zakończony.
[2010-09-09 10:32]

Bromar

Witam.

Być może to się nazywa reklamancja złatwiona bardzo pozytywnie-ale coraz częściej mam  wrażenie,że większośc tekstów to "pseudo-reklamy".

Oczywiście Koledzy mogą się nie zgadzać z moją opinia- ale powtarzam- to tylko wyłącznie moje odczucie...

Są tu teksty ,które negują produkty firmy"X" a chwala produkty firmy"Y".

A w końcu sprzęt to tylko narzędzie..łowi WĘDKARZ.

Pozdrawiam



 Drogi Kolego, nie zrozum moich słów źle. Nie mam zamiaru obrazić tu Ciebie czy innych Kolegów, ale rozumując podobnie do Ciebie można by,każdą opinię dotyczącą sprzętu a pisaną w formie odpowiedzi na czyjś post z pytaniem o opinię, można uznać za reklamę. Nie doszukujmy się wszędzie reklamy, każdy z nas wypowiada się o sprzęcie którego używa, bądź przytacza tu opinie zasłyszane.
Jeszcze raz proszę bez obrazy i pozdrawiam.
[2010-09-09 10:45]

kobikobi1

Niestety też mam nieprzyjemne doświadczenia z serwisem JAXON
-a.Kupiłem spodniobuty neoprenowe tej firmy( kwota 430 PLN) i po pól roku użytkowania ciekły z każdej strony.Felerny towar został zareklamowany,ale panowie w serwisie stwierdzili,że neopreny wyglądają jakbym codziennie na ryby chodził.
No cóż może nie przeczytałem w warunkach reklamacji,żę można je używać tylko tylko raz w miesiącu.
[2010-09-09 18:49]

Bartek902

No przyznam Jaxon dziwna firma,kiedyś miałem trochę sprzętu tej firmy i niewiele mi zostało,tzn zostało to co nie było intensywnie używane,w sumie do tej pory łowie na feedera jaxona z seri orion,całkiem przyjemny kijek, i jeszcze jakiś kołowrotek przy spławikówce mi się ostał ale to tylko dlatego że na te wędki łowie od swięta,natomias mam niemiłe doświadczenia z akcesoriami jaxona,wszystko sie rozlatuje w mgnieniu oka... [2010-09-09 18:54]