Reklamacja bolonki Jaxona

/ 12 odpowiedzi
Witam kolegow, mam niemaly problem dzis na rybkach trzasnela mi bolonka firmy jaxon noblesa, i tu moje pytanie jak wyglada sprawa z reklamacja ? Beda jakies problemy ? dodam iz wedka strzelila przy zacieciu ryby. Jak taki procesz przebiega?
ryukon1975


Oddawałem raz do naprawy gwarancyjnej kij Jaxoa, złamała się szczytówka gruntówki. Nie było żadnych problemów wymienili część szczytową na nową. (2013/10/11 19:14)

speed1599


dziekuje za informacje:) w 6 letniej karierze wedkarskiej pierwszy raz jestem zmuszony oddac sprzet na gwarancje i chetnie dowiem sie jak ten procesz przebiega :)  (2013/10/11 19:16)

barrakuda81


Najlepiej oddać kij do sklepu w ktorym sie kupiło.Troche to potrwa ale nie powinno byc problemu zwłaszcza jesli to naprawa gwarancyjna. (2013/10/11 19:20)

speed1599


tak zwlaszcza ze kij byl trzeci raz uzywany nad woda. Mam pytanie czy proces ten prowadzi do "jakiegos" spisu przebiegu sytuacji w ktorej doszlo do uszkodzenia ? (2013/10/11 19:23)

ryukon1975


Dokładnie oddaj go do sklepu w którym go kupiłeś i który wystawił kartę gwarancyjną. Reszta czyli czas naprawy zależy od sklepu i przedstawicieli firmy Jaxon.

 

(2013/10/11 19:25)

speed1599


czas nie bedzie mnie az tak bardzo razil, zdumiewa mnie fakt ze wedzisko strzelilo przy zacieciu plotki 20 cm a hamulec byl w miare lekko dokrecony , czyzby wada wedzki czy ja mam za duzo energi? z drugiej strony patrzec to jaxon (2013/10/11 19:27)

ryukon1975


czas nie bedzie mnie az tak bardzo razil, zdumiewa mnie fakt ze wedzisko strzelilo przy zacieciu plotki 20 cm a hamulec byl w miare lekko dokrecony , czyzby wada wedzki czy ja mam za duzo energi? z drugiej strony patrzec to jaxon

 

 

 

 

 

To normalne przy takich kijach. Zazwyczaj łamią się w czasie pierwszego/drugiego łowienia przyczyną są wady produkcyjne.



 

(2013/10/11 19:34)

speed1599


w kazdym badz razie dziekuje za porady i informacje :)  (2013/10/11 19:36)

JKarp


Zgłoś niezgodność towaru z umową.http://pl.wikipedia.org/wiki/Niezgodno%C5%9B%C4%87_towaru_konsumpcyjnego_z_umow%C4%85
Należy na piśmie zwrócić się do sprzedawcy i zażądać wymiany uszkodzonego fragmentu wędki.Sprzedawca ma 14 dni na ustosunkowanie się do Twojej prośby. ( Gwarancja to okres najczęściej 30 dni roboczych ).Jeśli kij masz krócej niż 6 miesięcy należy domniemywać, że wada która się teraz ujawniła była również w momencie zakupu.JK (2013/10/11 19:51)

barrakuda81


tak zwlaszcza ze kij byl trzeci raz uzywany nad woda. Mam pytanie czy proces ten prowadzi do "jakiegos" spisu przebiegu sytuacji w ktorej doszlo do uszkodzenia ?

Nic sie nie przejmuj tylko wytłumacz sprzedawcy co jest grane a on sie wszystkim zajmie ( dla nich to rutyna ) i przekaze kij do naprawy prawdopodobnie wtedy kiedy odwiedzi go jakis przedstawiciel Jaxona ( tak to chyba przebiega).Z miesiąc poczekasz conajmniej ale jestem pewien że naprawia.Kijek pewnie strzelił bo była jakas wada produkcyjna - to sie zdarza.Miałem podobna akcje dawno temu z kijem mikado i po naprawie słuzy do dzis i chociaz to juz "dziadek" to jest cały czas w uzyciu bo do pewnych zastosowań jest poprostu swietny.
(2013/10/11 19:51)

speed1599


w poniedzialek bede w sklepie wiec rozgadam sie ze sprzedawca i opowiem jak sytuacja wygladala (2013/10/11 19:56)

szczawik1984


Trochę uspokoję kolegę.
Jaxon ma najlepszy serwis w kraju i nikt mu nie podskoczy.
99,9% reklamacji rozpatrywana jest na koszt firmy. dla przykładu odesłałem kij klienta w poniedziałek to w piątek miałem go z powrotem (2013/10/11 21:16)