Reklamacja reklamacji TEAM DRAGON (świetny serw

/ 29 odpowiedzi
Bartek902


Panowie widze wywiazała się głębsza dyskusja na niepotrzebne tematy,proponuje chwilowo powstrzymać się od pochopnych wniosków,zobaczymy w piątek co będzie załatwione i wtedy będziemy chwalić bądz krytykować ;) puki co cisza ...


A fakt faktem od 1.5 miesiąca ciągłe dzwonienie pytanie,czy cos wiadomo,czy dzwonił Pan,czy przywiezli,czy odesłali,co,zrobili,kiedy będzie itd itp buuuu jak ja tego nie nawidze :) oby wkoncu mi przysłali to co trzeba i będzie ok,złego słowa nie powiem i zapomne tego błedu zapewne serwisanta bo może akurat miał do zrobienia kija Millenium i mu się pomerdały szczytówki,ale co tam dochodzić teraz i tak nie wiadomo jak to było...ważne aby było to załatwione tak jak trzeba i tak jak przystało na dobrą firmę

(2010/09/08 23:01)

Bartek902


Witam.

A wiec panowie dziś otrzymałem wkońcu paczkę z utęskniona szczytówką,trchę to trwało ale wkońcu wszystko do siebie pasuje i działa:) co prawda znów byl maly poślizg ze strony serwisu bo mialem to juz dostać w poniedziałek ale jestem w stanie to wybaczyć bo naprawdę przejeli się sprawą,dobry kontakt ze strony kierownika serwisu,ciągle dzwonił ,pisał więc zlego slowa nie mogę powiedzieć...bo się wkońcu wywiązali

Mam tylko nadzieje że innym nie będa sie zdażały podobne sytuacje bo trochę głupio wydac 4 stówy i miez zamrożony sprzęt na 1.5miesiąca 

(2010/09/16 14:50)

u?ytkownik44916


Lepiej późno niż później;) Nie będę życzył "Połamania" skoro dopiero wróciła z serwisu;) Dobrze że w odpowiedniej kompletacji. A tak na poważnie to nie zanosi mi się na zmianę zdania o pewnych sprawach. Za to życzę koledze jesiennych metrowców od metra:) Pozdrawiam. (2010/09/16 15:06)

Bartek902


byłem dziś po południu przetestować kijek :) co prawda nie sprawdzony na rybie bo nic brało ale bardzo czuły w czasie prowadzenia przynety,ladnie pracuje pod wiekszymi wahadłówkami i obrotówkami (2010/09/16 20:12)