Zaloguj się do konta

Reklamacja wędki- ważne

utworzono: 2017/05/13 16:41
filip-cichocki

Witam wszystkich, mamy piękną pogode, wspaniałą na łowienie, zaoszczędziłem troche kasy i mówie, kupie w końcu swoją pierwszą wędkę, wszystkie pozostałe (5) dostałem od kogoś, udałem się do sklepu, na wydanie miałem 100zł, jednak sprzedawca przekonał mnie do wędki marki York Toxic tele rod, link do modelu http://wedkarstwo.york.info.pl/szukaj,WYTF360%5E30,5,0.html wszystko fajnie pięknie, wędka naprawde fajna, kosztowała 160 zł!!! Gwarancja wędki rok, ręka podana, zanęta na liny kupiona, jedziemy, wędka obchodzona jak z jajkiem (nie ma co się dziwić buty bym sobie dobre kupił za to), rzucam, spławik 6g, przy trzecim rzucie, widzę branie, zacinam i naglę pęka mi przedostatnia szczytówka w wędce... Prawie łzy w oczach, w tym momencie moje pytanie, czy firma przyjmie moją reklamacje ( niemożliwe, żeby to była moja wina), jak sprecyzować reklamację, aby na pewno przeszła, macie w tym jakieś doświadczenie?

Pozdrawiam, tego dnia zamiast linów, złapałem dwa małe szczupaki wielkości okonia na spłąwik, a drugi na grunt :')   [2017-05-13 16:41]

wirefree

Uzywam kongerow i na gwarancji zawsze w przypadku zlamania dostawałem nową wedke na wymiane. [2017-05-13 18:21]

SlawekNikt

Reklamację powinni uwzględnić bezapelacyjnie o ile to co napisałeś jest prawdą także nie czekaj na czyjekolwiek opinie tylko do sklepu gdzie sprzęt zakupiłeś pędź migiem. [2017-05-13 19:48]

Haryyy5

Reklamację powinni uwzględnić bezapelacyjnie o ile to co napisałeś jest prawdą także nie czekaj na czyjekolwiek opinie tylko do sklepu gdzie sprzęt zakupiłeś pędź migiem.

Jeśli nie jest prawdą też powinni uznać :P Są może w stanie zweryfikować że wędka nie została przytrzaśnięta klapą bagażnika czy zdepnięta ale myślę że złego obchodzenia, czy kilkukrotnego przekraczania cw nikt nie zweryfikuje. Ja osobiście jak wiem że zepsułem wędkę czy coś z własnej winy to biorę to na klatę i nie kombinuję ale na ogół te wszystkie złamania wymieniają z automatu, podejrzewam że przy tak delikatnych materiałach trudno jest zweryfikować jak doszło do uszkodzenia.  Wracając do tematu : Opisz dokładnie sytuację, w szczególności wagę zestawu jakim łowiłeś, podkreśl że nie było żadnego zaczepu, nie uderzyłeś wędką o nic, żyłka nie owinęła się wokół przelotki - słowem nie stało się nic co mogłoby spowodować uszkodzenia wędki a czego mógłbyś uniknąć. Swoją drogą w dziwnych okolicznościach Ci ta wędka pękła, zacięcie na spławik nie jest siłowe, musiała mieć poważną wadę fabryczną tudzież uszkodzenie powstałe gdzieś na drodze fabryka - łowisko.
  [2017-05-14 12:25]

odrofan

Podobna sytuacja z wedką jaxon inspira - nowa wędka spławikowa , pierwszy raz nad wodą , pierwsze zacięcie [puste] i łamie się przedostatni element teleskopu : sklep przyjmuje reklamację bez zbędnych pytań , producent wymienia wędkę bez żadnych dodatkowych wyjaśnień . [2017-05-14 13:14]

luxxxis

Nie peniaj,to normalne,wiele wędek trzaska podczas 1 wyprawy-oby tylko firma miała jaja i wzieła to na klatę. [2017-05-15 08:34]

25 maja 2018 roku wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies



Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez wedkuje.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Hoblo Sp z o.o.,Warszawa 02-761, ul. Cypryjska 2G

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w „Polityce prywatności”

Ustawienia