Zaloguj się do konta

Rejestr Połowu Ryb - problem z wypełnieniem

utworzono: 2009/08/14 23:29

Uwaga! Ten wątek został zablokowany - nie możesz odpowiadać na posty

Gula

Witam Kolegów Wędkarzy!
Jestem młodym i początkującym wędkarzem i mam problem z wypełnianiem tego formularzana rok 2009.
Po pierwsze czy jeśli nic nie złowiłem to coś wpisywac do formularzu???
Po drugie czy należe wpisywac tam ryby złowione nie wpuszczone do siatki tysko natychmiast wypuszczone???
I po trzecie czy rubrykę "KG" muszę wypełniac skoro nie mam jak zważyc rybo bo ją wypuszczam??

Z góry dziękuje za odpowiedz
Pozdrawiam [2009-08-14 23:29]

Nie musisz wpisywać tam wypuszczonych ryb, tylko te które zabierasz do domu. [2009-08-14 23:34]

Gula

Tak ale w okręgu PZW Katowice trzeba chyba?? [2009-08-14 23:46]

Szczerze mówiąc nie wiem jaki byłby sens, kolejny przepis który utrudniałby nam życie. Zerknąłem na chwilkę na stronę Twojego okręgu i nie ma tam ani słowa o tym, żeby wpisywanie wypuszczonych ryb było jakieś obligatoryjne. Co więcej było kilka linijek o tym, że wagę ryb można wpisać po powrocie do domu i dokładnym zważeniu, więc to chyba jakoś dokładnie określa to, które ryby tam wpisujemy ;) Umieszczanie w rejestrach ryb wypuszczonych mijałoby się z celem, po co skoro ta ryba i tak jest w wodzie? Poprzez rejestry pzw chce kontrolować straty ryb by potem zarybiać je zgodnie ze stratami. Choć i tak wszyscy wiemy, że zarybienie będzie w 80% karpiem :D [2009-08-15 00:05]

W okręgu katowickim wpisujemy tylko zabrane ryby do domu. Tam trzeba je zważyć i wpisać wagę oraz gatunki. Jak nie zabierasz ryby do domu tylko wypuszczasz to co masz wpisać? Po przybyciu na łowisko trzeba rejestr wypełnić : data i numer łowiska. Ryby trzymane w siatce zaznaczasz w odpowiedniej rubryce pionową kreską. I to wszystko. [2009-08-15 00:12]

jurek