Zaloguj się do konta

Regalica zezwolenie wędkarskie

utworzono: 2010/10/13 22:03
mar111

Jestem początkującym wędkarzem , mam zamiar wybrać się na regalicę tylko nie wiem jakie trzeba mięć zezwolenie . Aktualnie mam wykupione wody górskie, czy to wystarczy? [2010-10-13 22:03]

jacek1982

Oczywiście ze wystarczy jeżeli masz wykupione zezwolenie na wody górskie okręgu PZW Szczecin to śmiało możesz jechać na Regalice i możesz albo wędkować na spining albo na 2 wędki jeśli Spining to obecnie ciężko jest tam coś złapać :) 

pozdrawiam 

Opłacając Górskie możesz wędkować i na wodach nizinnych jedynie na wodach SUM-oskich nie możesz inna opłata 

[2010-10-16 16:09]

Miro

Jacku -jesteś pewien tego co napisałeś? ja łowiąc na Regalicy np. w Gryfinie wykupowałem specjalne zezwolenie na 1 dzień. Chyba że są podzielone odcinki rzadko się w tamte rejony wybieram i tak do końca to naprawdę też mam dylematy gdzie i na jakie zezwolenie można łowić.
[2010-10-18 21:59]

jacek1982

Jacku -jesteś pewien tego co napisałeś? ja łowiąc na Regalicy np. w Gryfinie wykupowałem specjalne zezwolenie na 1 dzień. Chyba że są podzielone odcinki rzadko się w tamte rejony wybieram i tak do końca to naprawdę też mam dylematy gdzie i na jakie zezwolenie można łowić.

Witam Mirku tak właśnie jak się domyślasz Regalia ma odcinki podzielone my tu piszemy o odcinku od Mostu Cłowego do Mostu Gryfitów na drodze krajowej nr 6. Ten odcinek jest znany również jako Obwód wędkarski nr 5 i tu właśnie w tym obwodzie wystarczą standardowe opłaty nie trzeba dopłacać czy wykopywać zezwoleń 1-no dniowych....:) 

Mirku z tego co wynika wędkujesz już od Mostu Gryfitów na drodze krajowej nr 6 w górę Rzeki czyli w stronę Gryfina itp  tam właśnie już trzeba opłacać dodatkowe składki gdyż są już to wody Rybackiej Spółdzielni "REGALICA" :) 

Pozdrawiam 

[2010-10-19 10:48]

mar111