Ranking Kutrów Wędkarskich

/ 3 odpowiedzi

Na połowach dorsza byłem już kilkadziesiąt razy,jednak to co spotkało mnie wczoraj na Patrolla II z Mrzeżyna licząca dwie osoby załogi , skłoniło mnie do rozwinięcia nowego wątku mającego na celu wyłonic jednostki nie godne polecania braci wedkarskiej.

Za 120zł  odbył się 10 godzinny rejs turystyczny z jednym ciepłym posiłkiem, którego osoba pełniąca funkcje "kucharza" nie miała czasu wydawać ponieważ zajęta była wędkowaniem.  Sam "szyper" również zaraz po najeździe łapał za wędkę nie pilnując echosondy, a nade wszystko bezpieczeństwa jednostki i uczestników rejsu. Z zawodu jestem nawigatorem i na morzu spędziłem wiele lat, stąd też moja znajomość urządzeń znajdujacych się na tej jednostce. Pozwałało mi to kilkakrotnie po zerknięciu na ekran echosondy interweniować u szypra, że stoimy na kompletnym pustkowiu i może należałoby zmienić miejsce.  Nie mam pretensji co do pogody, ilości i wielkości ryb, bo z ryb niejednokrotnie przychodzi wracać o kiju. Dodam tylko, że inni koledzy w tym samym dniu na "Czerwonym Szkwale" również z Mrzeżyna wrócili z kompletem wymiarowych ryb i zadowoleniem z obsługi.

Dla mnie i moich kolegów szyper jednostki Patrolla II  zyskał sobie miano "fryzjera".

Proponuję wyłonić listę "fryzjerów" by wędkowanie  na morzu nie przestalo być przyjemnością.


 

Norbert Stolarczyk


To jest dobry pomysł, zmienił bym jednak tytuł wątku na "Ranking kutrów wędkarskich" co o tym sądzisz Kolego misiu302?
A czy słyszeliście może coś o Pegasus z Kołobrzegu? Słyszałem jedną dobrą opinię lecz chciałbym uzyskać więcej informacji. (2010/07/18 15:49)

misiu302