Zaloguj się do konta

Radomka w okolicy Jastrzębi i Rogowej

utworzono: 2010/11/19 18:06
bednar14

Jeżdżę na te łowisko od dwóch lat chciał bym się dowiedzieć co o nich sądzicie?Jrżeli tam wędkujecie to piszcie wszystkie informacje mile widziane ja też mogę powiedzieć cos ciekawego o tym łowisku...
[2010-11-19 18:06]

czorny222

byłem tam dzis i zlowilem ploc 32 cm i 5 kilbi uwazam ze jest dobrze panie piotsze
[2010-11-21 19:20]

bednar14

byłem tam dzis i zlowilem ploc 32 cm i 5 kilbi uwazam ze jest dobrze panie piotsze

Sławek pisz gdzie byłeś bo z twojego posta można wyczytać że byłeś i na Radomce w Rogowej i Jastrzębi ja wiem że byłeś w Jastrzębi ale następnym razem zwróć na to uwagę.Musze wpaść na Radomkę w sobote z tatą albo w niedziele z tobą żeby zakończyć sezon boloński na ten rok a potem zająć się już tylko żywcem.A i używaj słownika jak coś piszesz bo nie ma takiej ryby kilbi tylko mogą być kiełbie.
[2010-11-21 19:56]

jasio280581

Witam ja jezdze na radomkę do jastrzebi jak na razie są wyniki w wakacje biała ryba od płotek po klenie a teraz na spinina szczypłe brały:) jezdze koło starego młyna [2010-11-25 21:29]

bednar14

Kolego miejsce koło starego młyna to jest w rogowej chyba że w jastrzębi też był kiedyś jakiś młyn?Jak tak to napisz w którym miejscu.
[2010-11-26 14:45]

jasio280581

Jest stary młyn nie wiecej 800m od mostu drogowego a dojechac trzeba przez las wjechać nie wiecej pośrodku lasu drogą leśną 250m i jest młyn i stary dom [2010-11-26 20:55]

bednar14

Jest stary młyn nie wiecej 800m od mostu drogowego a dojechac trzeba przez las wjechać nie wiecej pośrodku lasu drogą leśną 250m i jest młyn i stary dom

Chyba wiem już gdzie to jest jak jadę na Radomkę do jastrzębi wyjeżdżam z lasu i po lewej stronie widać w oddali taki stary dom o to ci chodzi?
[2010-11-27 08:43]

matigol