Zaloguj się do konta

pytanko:)

utworzono: 2010/09/17 19:35
zielony88

Witam:) 

Nie wiem czy dobrze trafiłem z zapytaniem, ale sprobuje:)

 A wiec...Ostatnimi czasy zaswitał mi w głowie pomysł wybudowania oczka wodnego lub małego stawiku, pow. ok 30m3. chciałbym hodowac ryby którymi 'mozna sie najesc' tzn które szybko rosną i nie są wymagające, a ze w temacie jestem zielony:D Prosze o jakiekolwiek rady dotyczące budowy takiego oczka jak i hodowli ryb(goatunek, karmienie, rezultaty:):)

Dziękuje:)

mail: pawel-talik@wp.pl

[2010-09-17 19:35]

Jeśli do jedzenia to sumy afrykańskie - bardzo pyszna ryba i szybko rośnie.

Tylko że w oczku to cieżko je chodować, chyba ze latem

Można je chodować w dużych zbiornikach z wodą, gdzieś w pomieszczeniu zamkniętym, typu garaż ocieplany, aby zima miały odpowiednią temperaturę. Potrzebują bardzo mało tlenu, także są łatwe w chodowli.

Nie chcę Cię oszukać jaki jest ich przyrost, ale z tego co pamietam to w pół roku mozna wychodowac kawał ryby:)

Tych informacje które Ci przekazuje osobiście nie sprawdzałem, nie chodowalem sumów:) Dośc dawno o tym czytałem w necie, a więc w 100 % mogą nie byc prawdziwe:)

Pozdrawiam

[2010-09-17 19:55]

zielony88

Dzięki za informacje, napewno się tym zainteresuje:)

Myslałem o hodowli karpia dla własnego użytku- szukałem informacji o max ilosci ryb w takim małym zbiorniku (30m2\1,5m) tak zeby urosły spokojnie do ok 1,5kg. Jak długo trzeba by było howac i czym karmic?

Dzieki.

[2010-09-18 07:29]

kasalka