Zaloguj się do konta

Pytanie dotyczące łowienia z łodzi.

utworzono: 2011/06/15 09:47
krzys1973

Witam serdecznie koleżanki i kolegów mam pytanie, bo jestem początkujący i nie wiem czy mogę łowić z łodzi lub pontonu, jeśli tak to czy muszą mieć zarejestrowany ponton lub łudź z góry dziękuje za odpowiedzi.

[2011-06-15 09:47]

Możesz łowić, jeśli jesteś pełnoletni i jednostka pływająca jest zarejestrowana z wyraźnymi numerami na obu burtach. [2011-06-15 09:50]

krzys1973

Jestem pełnoletni a jak kupię ponton to muszę go rejestrować w swoim kole tak, bo nigdy nie łowiłem z łodzi to, dlatego tak się pytam dzięki aha i oni mi nadadzą numer tak?

[2011-06-15 10:00]

krzkwi5

Tak  można łowić  jak już kolega wspomniał  zarejestrowana łódz  i koniecznie kapoki to podstawa  ,  ja   na łódz bez  kapoka  nigdy  syna nie brałem 

[2011-06-15 10:06]

krzys1973

dziękuje bardzo za odpowiedzi
[2011-06-15 10:07]

Jestem pełnoletni a jak kupię ponton to muszę go rejestrować w swoim kole tak, bo nigdy nie łowiłem z łodzi to, dlatego tak się pytam dzięki aha i oni mi nadadzą numer tak?




Nie w kole wędkarskim rejestrujesz! W Urzędzie, Starostwie, nie wiem jak jest u Ciebie z tym. U mnie rejestruję się sprzęt pływający w Wydziale Komunikacji, w innych miastach słyszałem, że w Starostwach, Urzędach Miejskich itp.

[2011-06-15 10:08]

michalkozubek

możesz jeśli łódż jest zarejestrowana [2011-06-15 10:13]

krzys1973

To chyba będzie łatwiej jak kupie łódź lub ponton zarejestrowany dzięki bardzo za podpowiedź już wiem o co chodzi z tymi łodziami.
[2011-06-15 10:16]

To chyba będzie łatwiej jak kupie łódź lub ponton zarejestrowany dzięki bardzo za podpowiedź już wiem o co chodzi z tymi łodziami.






Czemu łatwiej? To przerejestrować na siebie musisz. Procedury podobne jak przy kupnie, a koszt śmieszny-ok. 20 zł..

[2011-06-15 10:20]

trygław

Witam.