Witam serdecznie koleżanki i kolegów mam pytanie, bo jestem początkujący i nie wiem czy mogę łowić z łodzi lub pontonu, jeśli tak to czy muszą mieć zarejestrowany ponton lub łudź z góry dziękuje za odpowiedzi.
Witam serdecznie koleżanki i kolegów mam pytanie, bo jestem początkujący i nie wiem czy mogę łowić z łodzi lub pontonu, jeśli tak to czy muszą mieć zarejestrowany ponton lub łudź z góry dziękuje za odpowiedzi.
Jestem pełnoletni a jak kupię ponton to muszę go rejestrować w swoim kole tak, bo nigdy nie łowiłem z łodzi to, dlatego tak się pytam dzięki aha i oni mi nadadzą numer tak?
(2011/06/15 10:00)Tak można łowić jak już kolega wspomniał zarejestrowana łódz i koniecznie kapoki to podstawa , ja na łódz bez kapoka nigdy syna nie brałem
(2011/06/15 10:06)(2011/06/15 10:08)Jestem pełnoletni a jak kupię ponton to muszę go rejestrować w swoim kole tak, bo nigdy nie łowiłem z łodzi to, dlatego tak się pytam dzięki aha i oni mi nadadzą numer tak?
Nie w kole wędkarskim rejestrujesz! W Urzędzie, Starostwie, nie wiem jak jest u Ciebie z tym. U mnie rejestruję się sprzęt pływający w Wydziale Komunikacji, w innych miastach słyszałem, że w Starostwach, Urzędach Miejskich itp.
To chyba będzie łatwiej jak kupie łódź lub ponton zarejestrowany dzięki bardzo za podpowiedź już wiem o co chodzi z tymi łodziami.
Zapraszam do przeczytania artykułu. W telegraficznym skrócie podałem w nim podstawy prawne dotyczące środków asekuracyjunych oraz podstawowe wymagania bezpieczeństwa obowiązujące podczas wędkowania ze sprzętu pływającego. Bezpieczeństwo, a sprzęt pływający
Załączam pozdrowienia życząc jednocześnie bezpiecznego wędkowania.
(2011/06/15 11:23)Witam.
To ja podłącze się pod temat i zapytam czy jest obowiązek posiadania kapoka ,ewentualnie koła ratunkowego na łódce? W naszych okolicach kolega mówił że strażnicy w weekend sypali mandatami za brak takowych na łodzi. Za niewymiarowe ryby też karali (brawo! bo ile może zjeść kot? ;-) ).
Pozdrawiam
Trygław
Dziękuję bardzo Mastiff.