Pudełko na pellet

/ 24 odpowiedzi
Witam,
Chcę zacząć przygodę z PELLETEM.
Oglądałem kilka filmików na YT, przejrzałem kilka for, wątków.Co nieco już wiem.
Chciałbym przy już pierwszej już wyprawie z pelletem, być "dobrze" wyposażony.Jak widziałem, najczęściej pellet rozrabia się w takich pudełkach, które wyglądają jak śniadaniowe ;)
Chcę sobie kupić taki, ale nie mogę nigdzie znaleźć. Wiem, że musi to być jakieś pudełka z  "perforacją".

Możecie podrzucić jakieś linki do tego?Jakieś allegro, albo sklepy internetowe.

Dzięki.
Jimson

Ja tam zawsze przygotowywuje w zwyklym wiaderku i wszystko dziala jak nalezy :D ale moze jestem nieprofesjonalny :D Pozdrawiam (2015/06/14 22:05)

użytkownik139006

Don Majorro właśnie padłeś ofiarą maszyny marketingowej.....nie podążaj tą drogą bo zbankrutujesz. (2015/06/14 22:39)

DonMajorro

Nie chodzi mi o profesjonalność czy jej brak. Jestem amatorem, i nim mam zamiar zostać - łowię bo lubię.
Co do ofiary maszyny marketingowej - nigdy w życiu bym się o to nie podejrzewał. Raczej zawsze weryfikuje to co kupuje (pod kątem ceny i jakości).
Jeśli uważacie, że zwykłe takie pudełko śniadaniowe z supermarketu za 5 zł wystarczy - to dla mnie świetna wiadomość, bo takich pudełek mam chyba z 20.
Pytanie w takim razie o namaczanie pelletu. Czy jak będę rozrabiał w takim pudełku to jak wodę z niego odprowadzić?
Bo jak rozumiem, przygotowanie wygląda w ten sposób - 1. Wsypuje pellet do pudełka, 2. Wlewam wodę (na równi z pelletem), 3. Czekam ok 20 minut, 4. Mieszam, tutaj można dodać jakieś dodatki. 5. Odsączam wodę i już.

Tak? (2015/06/15 06:47)

DonMajorro

Aaa, no i bez przesady.
Znalazłem takie pudełko na Allegro, kosztuje 13 zł. To nie majątek. (2015/06/15 06:49)

pstrag222

napewno nie czekasz około 20 minut.

jesli bedziesz uzywał peletu powiedzmy 2mm to czekasz około 2 minut (2015/06/15 07:05)

DonMajorro

Słyszałem właśnie różne opinie. Będę korzystał z 2 mm, dzięki za wskazówkę. (2015/06/15 07:48)

pstrag222