Zaloguj się do konta

Pstrąg na spining w okolicach Krakowa

utworzono: 2013/01/04 11:11
gajson

Witam kolegów,Starając się uprzedzić typowe odpowiedzi powiem, że szukałem podobnego tematu na forum i za wiele informacji nie udało mi się znaleźć. A jak już coś było to z przed trzech lat, a jak doskonale wiemy sytuacja nad wodą się zmienia,a ja potrzebuje bardziej teraźniejszych informacji.Oczywiście mam też świadomość, że żaden zapaleniec kropek nie napisze mi dokładnej miejscowości, miejsca na rzece i nie poda mi parametrów nawigacji GPS. Chodzi mi tylko o zorientowanie w temacie, w którym jestem zielony. Mianowicie spinninguje zaledwie od roku, a teraz chciałbym zasadzić się na pstrąga. Mam wykupioną nie pełną opłatę na okręg Kraków, który ma porozumienie z okręgiem Tarnowskim. Nie jestem z małopolski, tutaj tylko studiuje więc nie znam od ojców czy dziadków opowieści o monstrualnych pstrągach w okolicznych rzekach :) Jeśli ktoś był by tak miły, to podpowiedzcie mi gdzie można wybrać się na początku roku na pstrąga do 30 km od Krakowa...  [2013-01-04 11:11]

patryk200

Witam!
Nie daleko od krakowa masz dużo rzek górskich w których występuje pstrąga i to bardzo dużo np. skawinka
[2013-01-04 14:54]

patryk200

No chyba że chcesz pojechać trochę dalej niż 30km to składka na bielsko i tam połapiesz pstragów. W bielsku białej płynie rzeka biała w której aż roi się od ryb tylko pamiętaj jeden odcinek należy do pzw katowice
[2013-01-04 14:58]

gajson

Dzięki za odpowiedź. Ktoś jeszcze ma jakąś propozycję? Może chociaż koło jakiej miejscowości?  [2013-01-05 01:00]

gajson

Odświeżam. Wędkarze z okolic Krakowa pomóżcie! Gdzie można się wybrać po za Szreniawą,Dłubnią i Skawinką na pstrąga w okolicy miasta Kraka? Proszę tylko o sprawdzone informacje osób, które w tym roku były i miały kontakt z rybą! [2013-02-13 20:31]

gajson

Widzę, że nie doczekam się pomocy...trudno! [2013-02-15 09:11]

Piotr 100574

ja będąc w polsce łowie na szreniawie i nie narzekam
[2013-02-15 17:14]