Zaloguj się do konta

Przynęty spinningowe

utworzono: 2020/06/07 14:01
Takitam

Panie i Panowie, piszę ten wątek aby zasięgnąc rady doświadczonych wędkarzy na temat przynęt spinningowych jako że sam jestem początkujący a nad wodą spędzam niewiele czasu. Przeczytałem mnóstwo artykułów i treści związanych z tym tematem i co rusz na każdym kroku z różnych źródeł często są sprzeczne wnioski i rady - może być to zrozumiałe jako że woda wodzie nierówna. Mnie interesuje natomiast garść informacji i opinii na temat przynęt które posiadam od Was - ciekaw jestem które z nich będą się pokrywały (opinie, nie przynęty ;) ). Wiem że powinienem sam próbować ale mam ich po prostu zbyt wiele i chciałbym wiedzieć czym najlepiej próbować szczęścia.
Prosiłbym o porady jakie z tych przynęt polecilibyście na okonia a jakie na Szczupaka (jeszcze go nie złowiłem) - póki co łowię na małej rzeczce biała gdzie póki co szczęście miałem tylko z Okoniami i Kleniami na małe przynęty, z obserwacji wynika że najlepiej biorą na małe obrotówki, lub twistery o wyrazistych czerownych, zielonkawo-zółtych kolorach (na zdjęciu nie znajdziecie ponieważ już pourywałem). Co do szczupaka próbowałem większych obrotówek, złotej effzeta (zdj.) i srebrnej z czerwonymi plamkami mikado (zdj.) a także wachadłowki alga 2 (zdj.) i chyba każdej większej gumy (kopyta na zdjęciach).
Załączam zdjęcia i proszę o opinie które z nich polecalibyście na okonia a które na szczupaka.
https://imgshare.io/image/NrfkSw
https://imgshare.io/image/NrfJo8

Pozdrawiam, do połamania kija! [2020-06-07 14:01]

Jakub Woś

Przynęty te ze zdjęć powinny skusić szczupaka. Jeśli go nie złowiłeś to może po prostu go tam nie ma. [2020-06-07 20:22]

Takitam

Odnośnie rzeki jest taka opcja choć sąsiad widział zdechłego szczupaka na oko 50cm w wodzie na początku wiosny, jeśli chodzi o stawy na 100% są tam szczupaki. . . [2020-06-07 21:48]

Smolik