Przynęty na okonia i szczupaka

/ 16 odpowiedzi
Witam ! Na zdjęciu Obok widać moje przynęty na okonia i szczupaka . Na Którą z nich mam największe szanse na złowienie tych drapieżników ? Jestem początkującym spiningistą na koncie mam jak narazie 2 szczupaki złowione na woblery :) Chciałbym aby podpowiedzieli mi trochę bardziej doświadczeni "koledzy po kiju" jakie przynęty stosować .   

Podgląd zdjęć na forum dostępny jest tylko dla zalogowanych użytkowników.

bednar14


Każda z nich może być dobra, zależy od dnia,pogody czy upodobania ryb w danym akwenie. Taka obrotówka w czerwone kropki jak ta na dole dobrze sprawdza mi się na okonki. (2012/06/13 20:33)

89krzysztof


Nie da się jednoznacznie określić która będzie najskuteczniejsza.Gdybym nie miał jednej, sprawdzonej od dawna przynęty, która w danym łowisku sprawdza się najbardziej, wówczas próbowałbym na wszystkie żeby wybadać sytuację. W każdej wodzie szczupak może chcieć coś innego. Wszystko zależy od łowiska. Metodą prób i błędów dojdziesz do wprawy w wyborze odpowiedniej przynęty.  (2012/06/13 20:40)

tomczyk001


To zależy od łowiska, pogody a przede wszystkim od ryb, ja stawiam na tą obrotówke w czerwone krpoki na dole, może się sprawdzić na okonie ;) (2012/06/13 21:11)

leniuch135


Ja mam dobre zdanie o tej drugiej pomarańczowej mam dobre wyniki na tego typy koloru na każdym łowisku :D nie wiem jak tam u ciebie jest :D pozdro i połamania kija :D (2012/06/13 22:15)

Bubu27


A ja korzystając z sytuacji i ze zdjęcia kolegi Abra112 mam pytanie odnośnie uzbrojenia tych gumek, a mianowicie czy są poprawnie uzbrojone?? (2012/06/13 22:45)

egzekutor


relax biały z niebieskim na reszte podczepisz tylko male szczupaczki (2012/06/14 10:09)

89krzysztof


A ja korzystając z sytuacji i ze zdjęcia kolegi Abra112 mam pytanie odnośnie uzbrojenia tych gumek, a mianowicie czy są poprawnie uzbrojone??


Są.